ده شهرستان خراسان جنوبی در لیست شهرهای قرمز قرار گرفت

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی از قرار گرفتن ده شهرستان استان در لیست شهرهای در وضعیت قرمز خبر داد و گت: هیچ شهرستانی در استان در رنگ بندی زرد و آبی قرار ندارد.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف‌زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۱۰ شهرستان بیرجند، بشرویه، درمیان، زیرکوه، سرایان، سربیشه، فردوس، قائنات، طبس و نهبندان در لیست شهرهای در وضعیت قرمز قرار گرفته و هیچ شهرستانی در استان در رنگ بندی زرد و آبی کرونایی قرار ندارد.

 دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: همچنان تاکید و توصیه بر این است که هم استانی‌ها در اسرع وقت نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندان و نیز تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

وی بیان کرد: روز گذشته ۲۰۶ آزمایش تشخیص مولکولی کرونا در استان انجام شد که  ۱۰۶ بیمار مثبت جدید شناسایی شد.

شریف زاده افزود: در حال حاضر ۱۸۳ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۳۶ نفر کرونا مثبتند و از این تعداد ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر نامساعد است.

 دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان خراسان جنوبی افزود: در شبانه روز گذشته یک نفر از بیماران جان خود را از دست داده و تعداد فوتی‌ها به یک هزار و ۳۲۹ نفر رسیده است.

وی یادآور شد: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا روز گذشته ۵۷۱ هزار و ۴۹۴ نفر واکسن نوبت اول، ۵۱۴ هزار و ۳۷۵ نفر واکسن نوبت دوم و ۱۸۹ هزار و ۵۸۴ نفر واکسن نوبت سوم را دریافت کردند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   وزیر کشور وارد بیرجند شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها