وزیر کشور وارد بیرجند شد

در پی آتش‌سوزی در پالایشگاه هیدروکربن ‌بیرجند، وزیر کشور برای بررسی شرایط این حادثه به بیرجند سفر کرد تا از نزدیک از محل پالایشگاه بازدید کند.

به گزارش “پیام خاوران” احمدی وحیدی وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت آتش‌سوزی در پالایشگاه بیرجند دقایقی پیش وارد بیرجند شد و مستقیما به محل آتش‌سوزی رفت.

قرار است پس از بازدید وزیر کشور از محل آتش‌سوزی پالایشگاه، در جلسه ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی تصمیمات نهایی برای بررسی علت این آتش‌سوزی و اطفای کامل آتش گرفته شود.

به گزارش “پیام خاوران” در ساعت ۸:۴۵ صبح روز گذشته در پی آتش‌سوزی در یکی از مخازن مینی پالایشگاه هیدروکربن‌ بیرجند‌، بلافاصله تیم‌های آتش‌نشان از فرودگاه، شرکت نفت و تیم‌های هلال احمر و اورژانس به منطقه اعزام شدند و تمام تلاش خود را برای مهار این آتش به‌کار گرفتند و تا حدودی هم به مهار و کنترل آتش نزدیک شدند، اما ماهیت میعانات گازی به‌گونه‌ای است که مجدداً باعث ‌شعله‌ور‌ شدن آتش شد.

در حالی که در ابتدای صبح تنها یک مخزن در حال سوختن بود ولی به‌یک‌باره ‌آتش شعله‌ور شد و به انفجارهای متوالی در دیگر مخزن‌ها منجر شد به‌نحوی که از ۲۲ مخزن این پالایشگاه به‌گفته استاندار خراسان جنوبی، ۱۵ مخزن منفجر شد و ۴٫۵ میلیون لیتر مواد سوختی و هیدرو کربن این کارخانه در حال سوختن است.

در حال تکمیل…

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی تا 10 اسفند پرداخت می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها