طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند اجرا شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بیرجند خبر داد و گفت: مأموران در این طرح 17 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و 3 کیلو و 443 گرم انواع مواد مخدر را کشف کردند. 

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ غلامرضا شاهوردی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اخباری دریافت کردند که تعدادی از منازل در مرکز شهرستان بیرجند به پاتوق توزیع مواد مخدر تبدیل شده و موجب سلب آسایش اهالی شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: 13 پاتوق توزیع موادمخدر شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های مورد نظر بازرسی شد که در این عملیات 17 خرده فروش موادمخدر دستگیر و 3 کیلو 433 گرم انواع مواد مخدر، 350 عدد قرص متادون و تعدادی اقلام سرقتی نیز کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی افزود: در این طرح یک خودرو توقیف و 17 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

شاهوردی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در راستایتامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومیو آسایش مردم را بر هم زنند.

کشف 3 میلیارد ریال محموله قاچاق پستی در استان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان  نیز در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل مرسوله‌های پستی انواع کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال را در بیرجند کشف کردند.

سرهنگ جواد بخشی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری مبنی بر انتقال محموله‌های پستی قاچاق از سمت زاهدان به بیرجند دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون حامل محموله‌های پستی انواع کالای قاچاق کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر3 میلیارد ریال برآورد شد.

بیشتر بخوانید   شناسایی کلاهبردار450 میلیون ریالی سایت آگهی محور  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی تحویل دادند.

بخشی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها