امدادرسانی به ۱۲۰ خودروی مسافران نوروزی در خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی از امدادسانی به ۱۲۰ خودرو در راه مانده توسط گشت‌های راهداری و ترابری استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسدالله جلال زاده در بازدید از جاده‌های استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در استان امداد رسانی فنی به خودرو‌های مسافران نوروزی در جاده‌های استان انجام شده که در این زمینه تاکنون ۱۲۰ خودرو در راه مانده امدادرسانی شدند.

وی افزود: گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان اقدام به نظارت و کنترل جاده‌ها کرده و در صورت مشاهده هرگونه نیاز مسافرین و خودرو‌های متردد نسبت به امدادرسانی اقدام می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح راهداری نوروزی با حضور ۲۵۳ نیروی راهدار در این استان از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

جلال زاده یادآورشد: در طرح نوروزی راهداری خراسان جنوبی نیروی راهداری در قالب ۳۵ اکیپ راهداری و ۳۳ باب راهدارخانه ساماندهی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: راهداران استان در طول ایام نوروز به صورت شبانه روزی آمادگی کامل برای سرویس دهی جاده‌ای به مسافرانی که از محورهای حوزه استحفاظی استان تردد می‌کنند را دارند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نمایشگاه صادراتی ایران فرصتی برای تکمیل زنجیره ارزش هر استان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها