بیرجند رکوردار مبتلایان کرونایی جدید در خراسان‌جنوبی

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۲۴ بیمار کرونایی جدید در استان شناسایی شدند که بیرجند با داشتن ۵۸ بیمار جدید رکوردار بوده است.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف‌زاده، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ۵۱۵ تست سریع و ملکولی در راستای تشخیص بیماری کرونا در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در طی این مدت با انجام این آزمایشات ۱۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند، تصریح کرد: از این تعداد شش مورد مربوط به بشرویه، ۵۸ مورد بیرجند، یک مورد خوسف، سه مورد درمیان، شش مورد زیرکوه، دو مورد سرایان، پنج مورد سربیشه، ۱۲ مورد طبس، ۱۰ مورد فردوس، ۱۷ مورد قاین و چهار مورد مربوط به نهبندان بوده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۴ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان بستری که از این تعداد ۲۳ نفر مبتلا به کرونا بوده و ۱۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند، یادآور شد: متأسفانه حال عمومی سه نفر از این بیماران نامساعد گزارش شده است.

شریف‌زاده از جان باختن یک بیمار مبتلا به کرونا در استان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: با این حال مجموع فوتی‌های کرونا در استان به عدد یک‌هزار و ۴۲۸ نفر رسید.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ساخت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملي ابرار در شهرستان سربيشه

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها