رهاورد حضور و فعالیت جهادگران، رونق و امید برای مناطق محروم است

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره بهنصب ۵۰ هزار پنل خورشیدی در سطح کشور گفت: رهاورد حضور و فعالیت جهادگران، رونق و امید برای مناطق محروم است.

به گزارش  “پیام خاوران”، سردار محمد زهرایی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی به ارائه طرح‌هایی پرداخت که می‌تواند به توسعه خراسان‌ جنوبی کمک کند و گفت: اجرای مجتمع فرآوری زرشک از جمله این طرح‌هاست که برای تحقق آن می‌توانیم از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) نیز استفاده کنیم.

رئیس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: مشابه این مجتمع فرآوری زرشک، می‌تواند برای دو محصول استراتژیک عناب و زعفران نیز ایجاد شود.

وی از برنامه بسیج سازندگی برای نصب ۵۰ هزار پنل خورشیدی در سطح کشور گفت و تصریح کرد: سهمیه خراسان جنوبی از این تعداد، ۳ هزار پنل است که راه‌اندازی آنها حمایت‌های استان را می‌طلبد.

رئیس بسیج سازندگی کشور تأکید کرد: به متقاضیان نصب و راه‌اندازی این پنل‌ها، ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات ۸ ساله با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.

زهرایی به حضور بیش از ۳ هزار جهادگر در استان در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: رهاورد حضور و فعالیت جهادگران، رونق و امید برای مناطق محروم است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در راستای ایجاد ۱۵۰ هزار شغل در سال جاری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم نامه‌ای منعقد کرده است که استان خراسان جنوبی باید از این فرصت حداکثر استفاده را ببرد.

بسیج سازندگی، پتانسیل خوبی برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی خراسان جنوبی است

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: بسیج سازندگی، پتانسیل خوبی برای بهره‌برداری از ظرفیت های معدنی و کشاورزی استان است.

به گفته وی؛ از توان و تخصص بسیج سازندگی می‌توان در بحث فرآوری محصولات کشاورزی و معدنی استان استفاده  کرد.

بیشتر بخوانید   کسب رتبه برترمخابرات خراسان جنوبی برای برنامه هایFTTHدر کشور

استاندار خراسان جنوبی با اعلام آمادگی استان برای بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های اشتغالزای بسیج سازندگی، تصریح کرد: هر کدام از این طرح‌ها که به توسعه استان بینجامد، مورد حمایت قرار می‌گیرد و از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای اجرای آنها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها