برنامه‌های توسعه‌ای واحدهای صنعتی، مصداق بارز دستیابی به اهداف شعار سال است

استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در واحدهای صنعتی، مصداق بارز دستیابی به اهداف شعار سال است.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت با بیان این مطلب در دیدار مدیرعامل کارخانه کویر تایر، ضمن تشکر از پیگیری‌های صورت گرفته، خاطرنشان کرد: مهمترین تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر رونق تولید در عناوین تعیین شده طی سال‌های اخیر، نشان دهنده اهمیت این موضوع و نقش تولید در رفع مشکلات کشور است.

وی ادامه داد: طرح‌های توسعه‌ای واحدهای صنعتی که به رونق تولید، اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری منجر می‌شود، تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به همراه دارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت تأمین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح کلان توسعه کویرتایر از محل منابع ملی، تصریح کرد: در اولین فرصت، طی جلساتی با حضور معاونین وزارت صمت، مدیران ارشد صندوق توسعه ملی و بانک مرکزی، نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و مدیران مرتبط استانی در مرکز، نسبت به رفع موانع از مسیر توسعه کویرتایر چاره اندیشی خواهد شد.

قناعت اظهار امیدواری کرد؛ در آینده نزدیک و پس از رفع موانع موجود، شاهد اجرای یکی از طرح‌های بزرگ اقتصادی استان باشیم.

مدیرعامل کارخانه کویر تایر نیز ضمن تشکر از بازدید استاندار از این واحد تولیدی در دی ماه سال گذشته، گزارش جامعی، از اقدامات صورت گرفته در زمینه طرح‌های توسعه‌ای شرکت و چگونگی تأمین منابع تسهیلاتی ارزی و ریالی مورد نیاز این طرح‌ها ارائه کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توزیع ۲۶ سری جهیزیه همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها