جابجایی بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل خراسان جنوبی

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از نظارت بر ۴۸۰ ناوگان مسافری استان از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۱ تا ۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی گرجی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی طرح نوروزی ۱۴۰۱ علاوه بر گشت‌های خود، نظارت بر سیستم حمل و نقل عمومی را نیز بر عهده دارد که از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۶ فروردین ماه ۴۸۰ دستگاه خودروی حمل و نقل مسافری در راه‌های استان مورد رصد و بازرسی قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه در این نظارت‌ها تمام نکات ایمنی، بهداشتی، استفاده از ماسک، سلامت خودرو و…. مورد رصد قرار می‌گیرد تصریح کرد: هدف این گشت‌ها کنترل سفرهای نوروزی و رعایت ظرفیت‌های سرویس‌دهی توسط شرکت‌های مسافری، نظارت بر سوار کردن و پیاده کردن مسافران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نهایت سلامت مسافران و سفر ایمن است.

وی بیان کرد: ۲۵۳ راهدار در قالب ۳۹ اکیپ در ۳۳ راهدارخانه در طرح نوروزی ۱۴۰۱ به کارگیری شده که این طرح تا پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

گرجی یادآور شد: در حال حاضر ۴۴ شرکت حمل و نقل عمومی در سطح استان فعالیت می‌کنند که توسط آنها تاکنون ۷۰ هزار و ۳۴۴ مسافر در قالب ۵ هزار و ۸۵۵ سفر جابجا شده‌اند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه یک هزار و ۴۰۳ راننده در بخش مسافری در حال خدمات رسانی به مردم هستند خاطرنشان کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید   اختصاص بیش از 80 میلیارد قیر به خراسان جنوبی/صدور ۷۵ هزار جلد سند مسکونی در استان

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها