اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از واحدهای اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاروان”، جواد قناعت در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با مدیرعامل صندوق توسعه ملی که با محوریت ارائه راهکارهای عملیاتی به منظور تخصیص تسهیلات ارزی به طرح توسعه کویرتایر انجام شد، از اهتمام این صندوق در حمایت از سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته تشکر کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه کویرتایر در اقتصاد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شرکت کویرتایر با سهم ۲۰ درصدی، در تولید تایرهای سواری در کشور نقش بسزایی دارد.

وی با تشکر از طرح توسعه و سرمایه گذاری کویرتایر گفت: کویر تایر با اجرای این طرح، به تولید تایر ماشین آلات معدنی اتوبوسی، باری و کشاورزی خواهد پرداخت.

قناعت تصریح کرد: این طرح با اشتغالزایی خوبی که به همراه دارد در رفع بیکاری منطقه بسیار مؤثر است و می‌تواند به توسعه خراسان جنوبی کمک بسزایی کند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر دانش بنیان بودن این طرح، گفت: ورود شرکت‌های دانش بنیان به اجرای این طرح در راستای تحقق شعار سال،” تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین”، دانش فنی را به کشور منتقل خواهد کرد.

وی افزود: مدیرعامل صندوق توسعه ملی نیز در این دیدار بر حمایت‌های این حوزه از طرح‌های سرمایه گذاری تأکید کرد و معتقد بود باید زیر پای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنیم و از این ظرفیت در توسعه کشور بهره ببریم.

غضنفری از آمادگی صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی در راستای حمایت از واحدهای اقتصادی خبر داد و گفت:  واحدهای اقتصادی و سرمایه گذاران می‌توانند از تسهیلات ارزی و ریالی در قالب نظام نامه، ضوابط و شرایط صندوق توسعه ملی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید   پرداخت 870 میلیاردریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در بانک کشاورزی خراسان جنوبی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها