برپایی همه روزه میدان میوه و تره‌بار شهرداری بیرجند

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند از برپایی همه روزه میدان میوه و تره‌بار شهرداری بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، حسن دلپسند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میدان میوه و تره بار شهرداری هر روز از شش صبح تا غروب آفتاب با هدف کاهش قیمت میوه و تره‌بار در بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان  دایر خواهد بود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند افزود: میدان میوه تره‌بار شهرداری بیرجند واقع در بلوار مسافر ،روبروی پایانه مسافربری بیرجند است که پیش از این  فقط چهارشنبه ها دایر بوده است.

وی از بهسازی بازار روز غفاری بیرجند تا یک ماه آینده با حضور عمده فروشان عرضه مستقیم میوه و تره بار برای منطقه جنوب شهر خبرداد و از دستگاه های نظارتی و اجرایی خواست در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان ،برخورد با متخلفان و برپایی جایگاه‌های عرضه سطح شهر با شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند.

دلپسند از ارائه طرحی بنا به مستند قانونی سازمان میادین کشور مبنی بر راه اندازی  کمیسیون نرخ‌گذاری روزنه در میدان بار وحدت بیرجند با حضور نمایندگانی از جهاد کشاورزی، تعزیرات، اتحادیه میوه و تره بار ، تعاون روستایی و شهرداری خبر داد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افتتاح و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 145 روستای خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها