خط انتقال برق معادن شاهکوه تا مردادماه امسال اجرا می‌شود/پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از اجرای خط انتقال برق معادن شاهکوه تا مردادماه امسال خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، صبح امروز جلسه خط انتقال برق معادن شاهکوه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور نخعی نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

علیرضا عباس زاده در این جلسه گفت: بر اساس مصوبات نتایج دیداری که با مدیرعامل ایمیدرو داشتیم انتقال برق معادن شاهکوه، تا مردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: این پروژه در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین برق این معادن تصریح کرد: در همین راستا، شرکت توانیر اجرای پست برق این معادن را به مناقصه گذاشته و پیمانکار پروژه را تحویل گرفته است.

عباس زاده متذکر شد: با اجرای این پست برق، مشکل اصلی معادن مجموعه شاهکوه شهرستان نهبندان مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌های استان تحت تأثیر آمد و شد ناوگان حمل و نقل ویژه معادن قرار دارند گفت: مقرر شد ایمیدرو با اعزام تیمی از کارشناسان مجموعه، شرایط را بررسی و امکان سنجی کند که در این زمینه با مساعدت ایمیدرو، اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر نیاز دپارتمان ملی معدنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان به تجهیزات کافی، اظهار داشت: موضوع تأمین تجهیزات این دپارتمان از مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و رایزنی قرار گرفت و خوشبختانه با همراهی ایمیدرو، نتایج خوبی نیز به همراه داشت.

بیشتر بخوانید   مهر و آبان در خراسان جنوبی بارانی نخواهد بارید

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها