افزایش ضریب ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی از ابتدای سال

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افزایش ضریب ایمنی جاده های استان به منظور کاهش سونح جاده‌ای از ابتدای سال جاری خبرداد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد فدوی در جمع خبرنگاران گفت:  کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و ایمن سازی محور‌های مواصلاتی یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که با جدیت برای کاهش آن‌ها تلاش می‌کنیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در همین راستا از ابتدای سال برای ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان اقدامات زیادی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان با تعمیر و نصب گاردریل ها، نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی و آشکارسازی دور برگردان‌ها با هدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی در حال انجام است.

فدوی یادآور شد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعمیر و یاجایگزینی حفاظ ۲۵۰متر گاردریل، نصب ۵۴۰متر نیوجرسی ۶ متری، اجرای ۳۰کیلومتر خط کشی سرد، نصب ۴۱۰ عدد تابلوی اخطاری، انتظامی و علائم جاده‌ای، ایمن سازی و آشکارسازی ۴ نقطه پر حادثه از دیگر اقدامات ایمنی انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ایمن سازی محور‌های مواصلاتی و تداوم جریان پیوسته تردد‌های ایمن جاده‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در سال جاری هم با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اعزام ۵ کاروان عتبات عالیات نوروزی از خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها