عرض تسلیت مسئولان استان به خانواده داغدار مجری تلویزیون

جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی به منظور همدردی وعرض تسلیت با خانواده داغدار مجری تلویزیون درمنزل پدر همسر وی در بیرجند حضور یافتند.

به گزارش  پیام خاوران” معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، مدیرکل صدا و سیما، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج سازندگی استان  نیز حضور یافتند.

همچنین حسین خسروی نماینده مردم شریف شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بهمراه حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با حضور در منزل پدر مرحومه «صفری» همسر آقای حامد سلطانی از مجریان انقلابی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، این مصیبت را خدمت خانواده آن مرحومه تسلیت گفتند و برای مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند منان مسئلت کردند.

حامد سلطانی، مجری تلویزیون در پی حادثه رانندگی، همسر و فرزند یک ساله و نیمه خود را از دست داد.همسر این مجری شبکه سه سیما، از اهالی خراسان جنوبی و شهر بیرجند است.

مراسم تشییع همسر و فرزند آقای سلطانی یکشنبه ۱۵ خردادماه ، ساعت ۱۰ صبح در محل بهشت متقین بیرجند برگزار می‌شود.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کمک هزینه جبرانی به نانوایان خراسان جنوبی افزایش می‌یابد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها