اهل سنت به امام هشتم (ع) ارادت دارند

امام جمعه شهرستان درمیان گفت: اهل تسنن مانند اهل تشیع به امام هشتم ارادت دارند وایشان را شفیع خود در پیشگاه خداوند قرار می‌دهند.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت الاسلام مصیب خزاعی شب گذشته در دیدار خادمان حرم رضوی با مردم شهرستان درمیان اظهار داشت: محبت امام رضا(ع) تنها به تشیع نیست بلکه اهل سنت نیز به زیارت این امام همام می روند. بسیاری از اهل تسنن وقفیاتی برای امام رضا(ع) داشتند.

امام جمعه درمیان افزود: اهل تشیع و اهل تسنن تفاوتی ندارد هر دو قشر امام خود را قبول دارند و همه مسلمانان آرزوی زیارت خانه خدا، زیارت پیغمبر(ص)، زیارت امام حسین(ع) و امام علی(ع) و بقیه اهل بیت (ع) را دارند.

خزاعی تصریح کرد: در روایات آمده هر کسی به زیارت امام رضا(ع) برود گویا پیامبر و خدا را زیارت کرده و به کربلا رفته است.

وی ادامه داد: شبکه‌های مجازی و وهابیت مانند مگس روی زخم‌ها هستند و این زیارت‌ها را محکوم و شرک می‌دانند اما بدانند خدا فرموده همین ائمه اطهار (ع) شفاعت می‌کنند و ما به دلیل احترامی که دارند آنها را زیارت می‌کنیم و شفیع خود در پیشگاه خداوند قرار می‌دهیم.

 مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز در این جلسه بیان کرد: در یک هفته پرچم متبرک حرم امام رئوف در ۳۲ استان و بیش از ۴۰۰  شهر و هزار روستا حرکت کرده و مردم چه شوری به پا کردند و چه استقبال و چه اشک‌ها و چه لبخندها برای زیارت داشتند.

حجت الاسلام محمدمهدی یاوری گفت: معنویت نه تنها از دست نرفته بلکه ارادت دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها طی دو هفته چنان سیلی به غرب زده که همچنان گیج هستند و با یک سرود تمام دشمنان به چالش کشیده شدند.

بیشتر بخوانید   سنگ‌های قیمتی ظرفیتی مغفول در صنعت خوسف

وی عنوان کرد: انقلاب و اسلام پویا است و در شرق و غرب عالم گسترانده می‌شود و در نهایت نیز پیروز نهایی دوستداران اهل بیت(ع) هستند.

 مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید اظهار داشت: امامزاده‌ها واسطه بین ما و ائمه اطهار(ع) هستند پس ما درخواست‌های خود را به آنها می‌گوییم تا آنها واسطه شوند.

وی گفت: امامزاده فقط برای زیارت نیست بلکه امامزاده تاریخ یک قوم و اعتبار یک مردم است همانطور که امامان اعتبار تشیع و سبب فخر و افتخار دوستدارانشان هستند.

این روحانی کاروان زیر سایه خورشید افزود: جنس زیارت اهل بیت(ع) با جنس کارهای دنیوی دیگر فرق می‌کند و اگر دل بگیرد امامزاده‌ها را واسطه قرار دهیم مشکلات زیادی گره گشایی می‌شود.

یاوری ادامه داد: دشمنان درصدد است پسران را بی غیرت و دختران را بی حجاب جلوه دهند که این دروغ است و باید ببینید مردم در مراسمات مذهبی چه می‌کنند و امروز میلیون ها آدم پای پرچم اشک ریختند و حاجت گرفتند. معنویت به هیچ عنوان از کشور خارج نشده پس باید مراسمات مذهبی خود را باشکوه‌تر از قبل انجام دهیم تا دشمنان بفهمند معنویت از بین رفتنی نیست.

انتهای پیام/۱۰۶

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها