دل‌های شکسته‌ معلولانی که به پنجره فولاد دخیل بسته شد

صبح امروز خادمان امام رضا(ع) با حضور خود در مرکز توانبخشی بارقه نور و روشنی را در قلب این فرشتگان معصوم جاری کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، همزمان با ایام دهه کرامت توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند صبح امروز میزبان کاروان زیر سایه خورشید بود. مددجویان سالمند و معلولانی که ساعت‌ها چشم انتظار پرچم سبز رضوی بودند خود را به محوطه مرکز رسانده تا عطر رضوی را از نزدیک استشمام کنند‌.

بعد از ساعت‌ها این انتظار مشتاقان و دلدادگان به پایان رسید و این عزیزان سالمند و معلول توانبخشی با نوای “یا رضا یا رضا” و اهدای شاخه گل از کاروان امام هشتم استقبال کرده و عشق و ارادت خود به این همام را نشان دادند.

کاروان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) با گرداندن پرچم سبز رضوی مددجویان و توانخواهان را به زیارت معنوی و عاشقانه از راه دور آن امام مهربانی‌ها دعوت کردند.

معلولان با اجرای قطعه «رضا رضا دوستت دارم از راه دوری اومدم» دل‌های شکسته را به پنجره فولاد دخیل بستند و خادمان امام رضا(ع) با حضور خود در مرکز توانبخشی بارقه نور و روشنی را در قلب این فرشتگان معصوم جاری کردند.

مددجویان این مرکز هنگام اجرای قطعه سرود قلبشان منقلب و کبوتر دلشان را به سوی گنبد طلایی امام رضا(ع) پرواز دادند و عطش ناب توسل مددجویان از دریای عطوفت و محبت خدام حرم رضوی زیر سایه خورشید سیراب شد.

یکی از معلولان نیز با دل شکسته از خادمان خواست تا خدام رضوی برایش دعا کنند و خدام نیز با روضه خوانی و دعا برای همه معلولین حال و هوای معنوی این دیدار را دوچندان کردند.

همچنین خادمان حرم امام رضا(ع) ضمن ملاقات و دلجویی از مددجویان و معلولان هدایایی متبرک به پرسنل آن اهدا کردند.

بیشتر بخوانید   1000 هکتار زمین به نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی اختصاص یافت

مدیرعامل توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) نیز بیان کرد: این مرکز تعداد ۴۰۰ معلول و سالمند را نگهداری می‌کند و از خیران تقاضای حمایت در بخش‌های مختلف داریم.

حامد عرب زاده بیان کرد: این مرکز دارای چهار بخش خدمات روزانه، خواهران و برادران و سالمندان است و کار درمانی نیز سالمندان و معلولان به صورت همه روزه انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۶

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها