ملودی انقلاب،موسیقی خود را از تاریخ معنوی می گیرد

مُبلغ کاروان زیر سایه خورشید گفت: ملودی انقلاب موسیقی خود را از تاریخ معنوی می گیرد و این ملودی و موسیقی جریان زندگی اهل بیت(ع) است.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت الاسلام محمدمهدی یاوری دیدار کاروان زیر سایه خورشید ضهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: کاروان زیر سایه خورشید در قالب دو گروه وارد استان شده که خراسان جنوبی در برنامه ریزی های زیر سایه خورشید نمره خوبی گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۸۰ برنامه در استان انجام شده است گفت: شاید به دلیل بیماری کرونا فکر کردیم مردم فاصله گرفته باشند اما مردم نه تنها از معنویت فاصله نگرفتند بلکه شور و اشتیاق را در جلسات معنوی ایران می توان مشاهده کرد.

مُبلغ کاروان زیر سایه خورشید افزود: هماهنگی دستگاه های اجرایی در انجام برنامه ها مهم است و همه پتانسیل ها برای بارگذاری فعالیت های معنوی بگذاریم.

یاوری تصریح کرد: دهه نودی ها در جای جای استان با اجرای برنامه های سلام فرمانده سیلی محکمی به جریان غرب  زدند که در تلاش بودند ولایت فقیه و محبت ائمه اطهار(ع) را تضعیف کنند.

وی ادامه داد: ملودی انقلاب موسیقی خود را از تاریخ معنوی می گیرد و این ملودی و موسیقی جریان زندگی اهل بیت(ع) است.

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه تشکل های زیر سایه خورشید در استان مورد حمایت دستگاه های اجرایی قرار گیرند خاطرنشان کرد: مردم معنویت را با مشکلات اقتصادی و ارادت خود را با پول گوشت و مرغ مخلوط نمی کنند.

جایگاه امام رضا(ع) جایگاه فراملیتی است

آیت‌الله سید علیرضا عبادی نیز در این دیدار اظهار داشت: جایگاه ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام رضا(ع) جایگاه ویژه و بین المللی دارند و تنها به شیعه و مسلمان خلاصه نمی شود .

بیشتر بخوانید   داستان بی‌پایان جولان سگ‌های ولگرد در بیرجند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در جوامع ارامنه و مسیحیان نیز امام هشتم جایگاه ویژه دارند و حتی مراسم عزاداری امام رضا(ع) که توسط مسیحیان انجام می شود بسیار گرم و دلنشین است.

عبادی تصریح کرد: از آنچه در تاریخ ثبت شده و ثبت نشده عنایت های زیادی از ائمه اطهار(ع) وجود دارد و به امام رضا(ع) به عنوان مسئله پزشکی نگاه کنید هر جند معالجه بهانه است بلکه به دنبال هدایت هستند.

در این مراسم  پلاک “من امام رضایی ام” توسط خدام حرم مطهر رضوی بر سینه نماینده ولی فقیه در استان نصب و در ادامه هدایای تبرکی به جمع حاضر اهدا شد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها