دوره آموزشی بدو خدمت ویژه کارکنان جدیدالاستخدام وزارت کشور در استان برگزار شد

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی از برگزاری دوره آموزشی بدو خدمت ویژه کارکنان جدیدالاستخدام وزارت کشور خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مریم سادات سیادت جو صبح امروز با اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت نقش آموزش در بهسازی و توانمندسازی نیروی انسانی و تأثیر آن بر کیفیت و بهبود عملکرد کارکنان، دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری، اولین دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت را ویژه کارکنان جدیدالاستخدام برگزار کرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی با ساختار، تشکیلات و وظایف حوزه ها برگزار شد.

به گفته وی؛ این دوره آموزشی توجیهی بنا به تأکید مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، ویژه کارکنان جدیدالاستخدام برگزار شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی متذکر شد: این دوره آموزشی برای فراگیران به صورت حضوری و به مدت ۷۰ ساعت به شکل منطقه ای برگزار شده است.

سیادت جو اظهار داشت: برای کیفیت بخشی به روند اجرای کار و مباحث آموزشی، کارکنان جدید الاستخدام در قالب سه گروه(سه منطقه) در این دوره شرکت می کنند.

وی افزود: در پایان این دوره، آزمون به صورت حضوری برگزار می شود و پذیرفته شدگان گواهینامه آموزشی مربوطه را دریافت خواهند کرد.

این دوره آموزشی با حضور ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و جمعی از مدیران ستادی استانداری برگزار شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کم رنگ شدن پدیده زباله‌گردی در بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها