القائات دشمن در فضای حقیقی و مجازی، زمینه ساز پدیده بد حجابی در جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: علت اصلی بروز پدیده بدحجابی در جامعه، القائات  دشمن در فضای حقیقی و مجازی است.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدرضا  طالبی با بیان این مطلب در قرارگاه عفاف و حجاب استان خاطرنشان کرد: در چند وقت اخیر، در مدیران و مسئولان، اعتقاد راسخی به رعایت عفاف و حجاب ایجاد شده زیرا به این  نتیجه رسیده اند که با بدحجابی، امنیت اجتماعی جامعه به خطر افتاده است.

وی با تأکید بر این که پدیده بدحجابی به آسیب مبدل گشته، تصریح نمود: قبل از آنکه این آسیب به چالش تبدیل شود، باید در مهار این مسئله، نهایت تلاش خود را بکنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: بالغ بر ۱۷ هزار رسانه شنیداری، دیداری، نوشتاری ،فضای مجازی و…در حال فعالیت برضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند لذا از آنجا که  کشورهای متعدد استعماری و استکباری دست به دست هم داده اند  تا اعتقادات ما را از بین ببرند، در نتیجه لازم است همت ما در این خصوص به اندازه تلاش دشمن باشد.

طالبی اظهار داشت: ما مسلمانیم و به دین اعتقاد داریم لذا  یکی از موضوعات مورد تأکید در دین ما رعایت عفاف و حجاب، شئونات و اخلاقیات اسلامی است لذا لازم است  وقت و توان ویژه ای در این خصوص بگذاریم تا بتوانیم به نتایج مؤثری دست پیدا کنیم.

به گفته وی؛ در جامعه اسلامی و دینی به هیچ وجه قابل قبول نیست که کارکنان ادارات و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها اعم از خانم ها و آقایان از پوشش نامتعارف و غیر اسلامی برخور دار باشند لذا اقدامات در این زمینه باید اقناعی و ارشادی باشد تا این باور در شخص ایجاد شود.

بیشتر بخوانید   شیوع کرونا در خراسان‌جنوبی ۲ برابر شاخص کشوری

معاون استاندار خاطرنشان کرد: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه های اجرایی لازم الاجراست ضمن آنکه این شورا باید کاربردی بوده و اعضای  آن خود به موضوع عفاف و حجاب اعتقاد داشته باشند تا اقدامات آنها اثر بخش باشد.

طالبی تأکید کرد: دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادها در موضوع عفاف و حجاب از ظرفیت حوزه علمیه خواهران و برادارات به نحو مطلوب استفاده کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها