رسیدگی به ۱۸۸ پرونده تخلف حوزه سلامت در خراسان‌جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی از تشکیل ۱۸۸ پرونده حوزه‌های بهداشت و درمان در استان خبر داد و گفت: با مختومه شدن ۱۸۰ پرونده متخلفان به ۱۴۰ میلیون و ۵۲۶ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۳ ماه نخست امسال یک هزار و ۵۹۵ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات استان تشکیل شده است.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۷۴ پرونده مختومه و متخلفان آن به پرداخت ۵ میلیارد و ۲۸۴ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بیشترین پرونده‌های بخش کالا و خدمات هم مربوط به گران‌فروشی، عدم درج قیمت و ارائه نکردن فاکتور بوده است.

حسن‌پور یادآور شد: از ابتدای امسال هزار و ۴۷۱ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی ارجاع شده است و یک هزار و ۴۱۷ پرونده مختومه و ۴۹ میلیارد و ۵۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان جریمه برای متخلفان تعیین شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۸۸ پرونده‌های بخش بهداشت، دارو و درمان نیز در سه ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفته، افزود: با مختومه شدن ۱۸۰ پرونده متخلفان حوزه بهداشت و دارد مجرمین به پرداخت ۱۴۰ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان محکوم شدند.

منبع: فارس

انتهای‌پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   60 عنوان کتاب جدید در خراسان جنوبی چاپ شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها