رزمایش سردار شهید حجازی در شهرستان زیرکوه اجرا شد

فرمانده سپاه زیرکوه گفت: رزمایش سردار شهید حجازی با هدف کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف آب و برق در تابستان امسال و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح الگوی مصرف در شهرستان زیرکوه در حال برگزاری است.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ محسن کاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر روی بحث صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف تاکیدات بسیاری دارند چرا که کشور با بحران آب و خشکسالی مواجه است.

فرمانده سپاه زیرکوه با بیان اینکه در مجموعه سپاه به بحث استفاده بهینه از منابع انرژی توجه شده است، ادامه داد: مجموعه سپاه به دنبال تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در بحث اصلاح الگوی مصرف و کمک به دولت در این زمینه و عبور ازاین بحران است.

وی با اشاره به اجرای رزمایش سردار شهید حجازی گفت: این رزمایش در حوزه آب و برق با اهداف مشخص برنامه ریزی شده است که این رزمایش از اول تیرماه در شهرستان زیرکوه نیز اجرایی شده است.

کاری به اهداف این رزمایش اشاره کرد و افزود: هدفی که در این رزمایش پیش‌بینی شده صرفه جویی در مصرف انرژی هم در حوزه آب و هم در حوزه برق است که در تابستان امسال در کلیه رده های سپاه و بسیج عملیاتی خواهد شد.

فرمانده سپاه زیرکوه بیان کرد: کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف آب و برق در تابستان امسال از مهم ترین اهداف این طرح است و با توجه به اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به دولت و تزریق روحیه ناامیدی به جامعه است و این رزمایش به منظور جلوگیری از بروز تهدیدهای متصور در حوزه آب و برق در حال برگزاری است.

منبع: شبستان

پایان پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   17هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها