اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان خراسان جنوبی به موقع جذب شود

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی برجذب به موقع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای استان تاکید کرد و گفت: فرصت کمی برای جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای باقی مانده است.

به گزارش “پیام خاوران“، مرتضی ذاکریان صبح امروز در نشست تخصصی ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی با اشاره به فرصت کم باقیمانده برای جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اظهار داشت: همه مدیران مالی و ذیحسابان با توجه به نقش محوری که در دستگاه‌ها دارند با جدیت به جذب حداکثری این اعتبارات کمک کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تصریح کرد: به منظور اجرای هرچه سریعتر و بهتر موضوع مولد سازی و فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی پیگیری‌های مستمر انجام شود.

وی بر تشکیل کارگروهی در حوزه مولدسازی و فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه بیمه کردن تمامی اموال منقول و غیرمنقول دولتی موضوع بند چ ماده ۱۳ قانون مدیریت بحران کشور اقدام کنند.

ذاکریان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی گزارش بدهی‌ها و مطالبات سالانه ۱۴۰۰ و سه ماهه اول ۱۴۰۱ در سمانه سماد نو  را حداکثر تا ۲۰ تیرماه  اعلام کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   حسین(ع) همه فضایل و کمالات حق پرستی و ظلم ستیزی را دارد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها