تیم مکاترونیک خراسان جنوبی به مسابقات جهانی آلمان اعزام می شود+عکس

تیم تیم مکاترونیک خراسان جنوبی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی مهارت در اشتوتکارت آلمان حضور می یابند.

به گزارش ” پیام خاوران “، با توجه به ضرورت مهارت آموزی و توانمندسازی جوانان برای ورود به بازار کار  و توسعه آموزش های مهارتی کشور و بر اساس اسناد بالادستی به ویژه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،سیاست های کلی بخش اشتغال، اقتصاد مقاومتی و قانون برنامه ششم توسعه و نیز  به منظور تأمین نیروی ماهر مورد نیاز حوزه های مختلف ، دوره های آموزشی توسط اداره کل فنی و حرفه ای استان در حال برگزاری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری خراسان جنوبی از اردوی آمادگی اعضای تیم مکاترونیک در مرکز اموزش فنی و حرفه ای استان بازدیدکرد.

ناصر ناصری از نزدیک با برنامه های این تیم که قرار است به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی مهارت در اشتوتکارت آلمان حضور یابند، آشنا شد.

روند برگزاری دوره های آموزشی و نحوه خدمات دهی به اعضای تیم از مهمترین مسایل مورد نظر در این بازدید بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری خراسان جنوبی در ادامه از فعالیت های آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بازدید به عمل آورد.

ناصری ضمن بازدید از کارگاه های برق مصنوعی، خانه هوشمند، مونتاژ رایانه، فیبرنوری، تعمیرتلفن همراه، برق خودرو و تعمیر اتومبیل، با کارآموزان این دوره ها به گفتگو پرداخت.

بازدید از میز خدمت اداره کل فنی و حرفه ای استان نیز از دیگر برنامه های معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری بود.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برگزاری مسابقات مهارت زندانیان خراسان جنوبی برای نخستین بار در کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها