پیگیری‌ها برای برقراری پرواز بیرجند – نجف در حال انجام است

دبیر کمیته ثبت نام و اعزام ستاد اربعین حسینی خراسان جنوبی گفت: پیگیری‌ها برای برقراری پرواز بیرجند – نجف در حال انجام است.

به گزارش “پیام خاوران“، ابوالفضل نوفرستی دبیر کمیته ثبت نام و اعزام ستاد اربعین حسینی خراسان جنوبی در ارتباط با وضعیت زائران گفت: ۴۴ هزار نفر از خراسان جنوبی در سامانه سماح  ثبت‌نام کرده که عمده این افراد ثبت‌نام را قطعی دانسته و قصد تشرف داشته‌اند.

وی افزود: تاکنون ۹۰ درصد زائران استان به ایران بازگشته اند و مابقی افراد در راه استان یا در حال خروج از کشور عراق هستند.

نوفرستی با اشاره به اینکه از ابتدای اعزام زائران اربعین تاکنون سه مورد واژگونی خودرو رخ داده است، اظهار کرد: ۲ نفر نیز در کشور عراق به مرگ طبیعی فوت کرده اند.

دبیر کمیته ثبت نام و اعزام ستاد اربعین حسینی خراسان جنوبی تصریح کرد: ثبت‌نام برای تشرف به عتبات عالیات از امروز در استان آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند با حضور در دفاتر و شرکت‌های زیارتی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته بسته‌های مختلف سفر در دفاتر تعریف شده و زائران می‌توانند در کاروان‌های زمینی و هوایی با ویژگی‌های متفاوت نام‌نویسی کنند.

نوفرستی بیان کرد: پیگیری‌ها برای برقراری پرواز بیرجند – نجف در حال انجام است و امیدواریم با حصول نتیجه شاهد پرواز از فرودگاه بیرجند به مقصد نجف باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مشکل کمبود داروهای کرونایی در بیرجند برطرف شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها