سناریوی نخ نمای فتنه گران برای ملت ایران رو شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه افرادی که در فتنه گول دشمن را خوردند هرچه زودتر به دامن مردم برگردند گفت: سناریوی نخ نمای دشمن در فتنه اخیر برای ما رو شده است

به گزارش ” پیام خاوران “ حجت الاسلام امین کمالی صبح امروز  در مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده  هشت سال دفاع مقدس که در بیرجند برگزار شد اظهار داشت:  برادران و  خواهران همه می دانیم که ما روزی از این دنیا می رویم  حال می خواهد در هر جایگاهی که باشیم از دنیا می رویم چه خوب است که مرگ ما در اثر مرگی عزتمندانه باشد.

وی با بیان اینکه  دو نوع مرگ داریم  که یک نوع  مُردن به مرگ طبیعی است که افتخار آفرین نیست اما مرگ دیگر مُردن با چهره سرخ، بدن خون آلود  است که در آن بشارت شادی مقام بالا است و در این نوع مرگ انسان تمام نمی شود بلکه پس از او یک راه و یک مکتب درست می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مکتب حاج قاسم یک راه است و شهید یوسفی  که امروز بعد از ۳۹ سال پیکرش تفحص شد تا قلب رنج دیده مادر تصلی یابد ، او به سید و سالار شهیدان اقتدا کرد که امروز اُجر و قُرب دارد و پیکرش بر روی دستان شما مردم ولایت مدار بیرجند عزت مندانه تشییع شد.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه ما باید راه شهدا را دنبال کنیم افزود: راه جاودانه شدن از آن کسانی است که  با خدا معامله کردند و شهید حسین یوسفی  که امروز نامش بلند ماند و  بلند خواهد بود، او با خدا و رسول خدا معامله کرده است.

وی با بیان اینکه ادامه دهنده  راه خدا در همه حالات مهم است اظهار داشت:  وقتی میتوانیم اهمیت کار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را دریابیم که آنها  عظمت میدان و عرصه جنگ را به خوبی  تشخیص دادند جان خود را بر کف دست قرار داده و راهی کارزار جنگی نابرابر شدند و کارستانی کردند که در طول تاریخ ماندگار شد.

بیشتر بخوانید   پیشرفت کشور محصول اتحاد نخبگان حوزوی و دانشگاهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه  در طول ۲۰۰ سال قبل هر وقت که  به نظام  جمهوری اسلامی ما حمله شد، شاهان گوشه گوشه ای از خاک این کشور عزیزمان را  تقدیم کردند آن گونه که از زمان ناصر الدین شاه تا زمان محمد رضا شاه در پی قراردادهای ننگینی که شاهان داشتند از خاک کشورمان جدا شد.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس در طول هشت سال دلاورانه با دست خالی در برابر زورگویان متجاوزان در حالی مقابله کردند که صدام وارد اتاق جنگ شد  و با غروری که داشت و در حالیکه  ۱۸ کشور پشت سر او بودند فرمان حمله به ایران را صادر کرد.

وی ادامه داد : از آن روزهای آغازین جنگ تحمیلی لحظه ای نبود که کشتی ها حامل انواع سلاح شیمیایی …برای کمک به صدام پهلو نگیرد، و با  وجود این کمکها صدام با غرور اعلام کرد کمر ایران را می شکنیم  چه بسا در این جنگ نابرابر آمریکا ۵۰۰ تن ماده شیمیایی، شوروی سابق هزار و ۲۰۰ مستشار به صدام کمک کرد تا او ۳هزار و۵۹۰ بار  به ایران عزیز ما حمله شیمیایی کرد .

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس دنیا همه و همه مشت سر صدام امدند و  قرار بود نیم ساعته کار  ایران را تمام کنند ، با با وجود همه این معادلات، ما پیروز این جنگ بودیم .

وی با تاکید بر اینکه عظمت ملت ایران و  شهدا  را ببینید  که چگونه هشت سال با دست خالی در  مقابل دنیا ایستادند بیان داشت: بعد از جنگ تحمیلی دشمن دریافت که با جنگ، خونریزی و سلاح شیمیایی نمیتواند راه به جایی ببرد چرا که خانواده های زیادی بودند که بیش از ۵ یا ۶ نفر از فرزندان خود را تقدیم کردند لذا دشمن رو به سوی جنگ نرم کرد .

بیشتر بخوانید   استقبال عربستان از پیشنهاد برقراری عمره‌مفرده

کمالی با تاکید بر اینکه امروز دشمن در جنگ نرم تمام قد علیه ما برخواسته است تا نقشه های شوم خود را عملیاتی سازد بیان داشت: امروز  جنگ بر سر دین، جنگ بر سر اسلام، قرآن و ارزشهای دفاع مقدس است، امروز دشمن به بهانه فوت مهسا امینی راهی را در پیش گرفته تا با آشوبها و فتنه هایی که به راه میاندازد با مکتب اسلام و قرآن بجنگد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصاررالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دشمن از سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات به سراغ فتنه داخلی آمد، در سال ۹۶ با فتنه رمز، سال ۹۸ با فتنه بنزین و سال ۱۴۰۱ با رمز گشت ارشاد  و خون خواهی مهسا امینی وارد میدان شد، غافل از اینکه حنای آنها برای ملت ولایی ما رنگی ندارد و سخن مردم خراسان جنوبی به دشمنان این است  ای مگس ها این سناریوی نخ نمای شما برای ما رو شده است  و ما در فتنه ها  شاخص ولایت را   مبینیم .

کمالی با بیان اینکه در ماجرای فوت  مهسا امینی همه ما ناراحت شدیم رییس جمهور پیام تسلیت صادر کرد گفت: دشمن در ابتدا با عنوان اینکه از مهسا امینی حمایت میکنند و برای خون خواهی او فتنه راه انداختند، به مساجد، به قرآن ها حمله کردند در حالی که این ابوسفیان ها باید بدانند  ما دست انها را رو کردیم.

وی با بیان اینکه امروز در مراسم تشییع شهید یوسفی از طرف شما مردم خراسان جنوبی خطاب به دشمنان و افرادی که در این فتنه گول خوردند می گویم، ای معاندین، ای  اصلاح طلبان تند رو و جریانات فمنیستی بدانید  اگه چالش شما برای براندازی نظام است، تا آخرین  قطره خون خود در مقابل شما ایستادگی میکنیم و بدانید که این مردمی که امروز آمدند، منتظر اشاره ای از سوی رهبر هستند  .

بیشتر بخوانید   ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در جریان روند صادرات به کار گرفته شود

حجت الاسلام کمالی گفت : ای فتنه گران ، داعش کومله بدانید ما خویشتن داری می کنیم اما اگر  اندک اشاره ای از سوی رهبری شود تمامی پایگاههای محبوب های شما  را در منطقه و اسرائیل را با خاک یکسان میکنیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد  به قرآن  به مساجد حمله کردند  گفت : امت شهید پرور اگاه باشید میخواهند عفت فاطمی و زینبی  را از ما بگیرند،باید در صحنه حضور داشته باشیم و  آنهایی که گول فتنه گران را خوردند به دامن مردم برگردند چرا که  اگر انتفاضه مردمی شکل بگیرید شما  هیج جایی در بین مردم  نخواهید داشت.

وی ادامه داد : در این برهه از زمان با توجه به تاکید رهبری، وظیفه ما جهاد  تبیین و  روشنگری است  تا دست دشمن را رو کنیم.

 انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها