بیش از ۶ هزار زائر حرم رضوی از خراسان جنوبی توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به مشهد اعزام شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعزام ۶ هزار و ۳۴۹ زائر حرم مطهر رضوی از شهرستان‌های استان به مشهد مقدس توسط ۲۴۴ ناوگان مسافری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال زاده صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا(ع) است هر ساله زائران حرم رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: امسال نیز مشابه هر ساله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان آمادگی کامل برای اعزام زائران رضوی را داشته و در این راستا ۲۴۴ ناوگان زائران را از استان به مشهد مقدس از ابتدای اجرای طرح جابجایی زائرین  دوم مهر ماه ۱۴۰۱ جابجا کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: توسط این تعداد ناوگان حمل و نقل استان، ۶ هزار و ۳۴۹ زائر حرم مطهر رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی از تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران خبرداد و اضافه کرد:  با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در این ایام، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران حرم رضوی است.

جلال زاده یادآور شد: تهیه بلیط رفت و برگشت زائران نیز از طریق وب سایت فروش اینترنتی شرکت‌های مسافربری فراهم شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   لغزندگی برخی از محور‌های خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها