۵۱۰ بسته تحصیلی از محل نیات موقوفات بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی توزیع شد

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ۵۱۰ بسته تحصیلی به ارزش ۱۵۳ میلیون تومان از محل نیات موقوفات بین دانش آموزان نیازمند استان در راستای اجرای طرح «مهر تحصیلی» توزیع شد.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت الاسلام حسین رحیمی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح «مهر تحصیلی» هر سال در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امورخیریه برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اجرا می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه ۵۱۰ بسته مهر تحصیلی در استان توزیع شد، افزود: این بسته ها جهت توزیع بین دانش آموزان نیازمند استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با اعتباری بالغ بر یکصد و ۵۳ میلیون تومان تهیه شده بود.

وی در ادامه بیان کرد: بسته های «مهر تحصیلی» شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر نوشت‌افزارهای مورد نیاز دانش آموزان بوده است که از طریق نیات موقوفات تهیه و توزیع شدند.

رحیمی در زمینه تعداد موقوفات مرتبط با کمک به دانش آموزان نیازمند گفت: در خراسان جنوبی ۱۰ موقوفه با نیت کمک به دانش آموزان نیازمند تاکنون به ثبت رسیده است و نظارت بر نحوه اجرای صحیح نیات واقفان از مهمترین رسالت‌های اوقاف و امورخیریه است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار داشت: دهه وقف، فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و نیکوکاری است تا این احسان ماندگار را به عنوان بهترین راه برای نیل به آرامش دنیوی و اخروی خود انتخاب کنیم.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۵۳ وقف جدید در خراسان جنوبی به ثبت رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها