اگر به دنبال مردمی کردن اقتصاد هستید،کویرتایر نمونه و الگو است

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت:اگر شعار می دهیم که راه نجات اقتصاد،مردمی کردن آن است، کویرتایر نمونه مردمی شدن اقتصاد در کشور است.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمدحسین زینلی در دیدار و بازدید آقایان دکترطاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، دکتر رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شهرکهای صنعتی کشور و دکتر اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: برای برون رفت از مشکلات و تحریم های اقتصادی،کویرتایر الگوی موفق و پیشرو است و تاکنون توانسته است با سربلندی به فعالیت خود ادامه دهد.

وی با معرفی ۸ رکورد منحصر به فرد این شرکت در سطح ملی خاطرنشان کرد: با افتخار می گویم در خط تولید کویرتایر یک سالن مجهز به دستگاههای پرس پخت تایر وجود دارد که از ژاپن خریداری شده ودرکناراین ، سالنی است که تمام پرس ها توسط همکاران ما طراحی ، تولید ومورد بهره برداری قرار گرفته که اگر بهتر از نمونه ژاپنی نباشد، قطعا همانند آنها در حال کار و فعالیت است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر موفقیت های سالیان اخیر این شرکت را به استفاده و بکارگیری از نخبگان در عرصه تولید پیوند زد و گفت: متاسفانه در سالیان اخیر نه تنها شاهد  مهاجرت نخبگان هستیم بلکه نظاره گر مهاجرت شرکت های نخبه هم بوده ایم اما کویرتایر با بکارگیری و حفظ ظرفیت نخبگان در استان توانسته است توفیقات زیادی را کسب نماید.

 در این بازدید که دکتر اسماعیلی دبیر اجرایی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و مدیران کل صمت وشرکت شهرک های صنعتی استان حضور داشتند در ابتدا مستند شکل یابی کویرتایر و گزارشی از وضعیت فعلی شرکت ارائه شد و در پایان از نمایشگاه داخلی سازی،طرح های در حال توسعه و خط تولید بازدید بعمل آمد و بازدیدکنندگان از نزدیک در جریان روند تولید تایر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید   ۶۴۴ واحد نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی ساخته شد

انتهای پیالم/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها