مدرسه ۱۲ کلاسه قلم چی در بیرجند بهره‌برداری شد

صبح امروز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس از مدرسه ۱۲کلاسه قلم چی در بیرجند بهره‌برداری شد.

به گزارش “پیام خاوران“، طی مراسمی صبح امروز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، رئیس بنیاد علمی آموزشی (وقف عام) قلم چی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مدیر کل سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استانی، مدرسه ۱۲ کلاسه قلم چی بیرجند با زیر بنای فضای آموزشی ۱۶۰۰متر مربع و اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس در این مراسم با بیان اینکه جامعه نیکوکاران را خداوند برای مدرسه سازی هدایت می کند تا به همه امید و انرژی بدهند، گفت: در این جلسات باید بیشتر از حضور دانش آموزان استفاده شود تا خودشان جلسه را اداره کرده و مسئولین فقط یک گزارش بدهند و این موضوع بخشنامه هم خواهد شد.

خان محمدی با بیان اینکه دانش آموزان باید مشارکت، همدلی، هم افزایی و همکاری را در محیط مدرسه یاد بگیرند، افزود : این پروژه را یک خیر مدرسه ساز شروع کرده و دولت آن را تکمیل کرده است که خود نمونه یک کار مشارکتی و همکاری چند جانبه است.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: برای رشد باید با هم مشارکت داشته باشید و محیط مدرسه را شاداب سازی کنید.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: دانش آموزان باید مسائل مهم شهر و منطقه و هم چنین حل مساله، مهارت زندگی، دوستی و احترام به بزرگتر و پدر و مادر، آداب دینی و اخلاقی و در یک کلام تربیت تمام ساحتی را بیاموزند.

بیشتر بخوانید   پروژه‌های بافت‌های فرسوده استان با اولویت سنجی در اسرع وقت تکمیل شود

وی تاکید کرد: کار مشارکتی را باید از مدرسه شروع کنیم و در محتوای معلمان هم باید این مباحث تبیین شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در دنیای مادی امروز که سرمایه گذاری در اوج قدرت است عده ای معتقد و با ایمان از مال خود در این عرصه می گذرند که قابل تقدیر است.

مدیر کل سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی نیز دراین مراسم با بیان اینکه با افتتاح این مدرسه ۳۶۰دانش آموز شهر بیرجند از آن بهره مند شده اند، گفت: در استان خراسان ۲هزار مدرسه وجود دارد که از این تعداد ۴۰۰ مدرسه در بیرجند قرار دارد.

محمود چاوشان افزود :در بیرجند و حاشیه شهر بیرجند ۲۵۰ کلاس درس نیاز داریم که ۱۰۰ کلاس درس تا پایان سال و حداکثر تا مهر سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد:خیر نیک اندیش آقای قلم چی تاکنون در احداث ۶ مدرسه در استان خراسان جنوبی مشارکت داشته است.

در این مراسم از دانش آموزان با اهدای بسته لوازم تحریر و لوازم ورزشی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها