بسیج سمبل اثرگذاری و کارآمدی در عرصه‌های مختلف کشور است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی با گرامیداشت سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی برتشکیل بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیج سمبل اثرگذاری و کارآمدی در عرصه‌های مختلف کشور است.

به گزارش “پیام خاوران“، در متن پیام مهدی دادگر بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج آمده است: “بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد” ( امام راحل عظیم الشأن (ره))

بسیج یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت.

کلمه ارزشمند بسیج به واقع بیانگر و تداعی کننده همبستگی، اتحاد، انسجام و اخلاص در جامعه است که با ظهور و پیروزی انقلاب اسلامی و با ژرف اندیشی امام بزرگوار (ره) عینیت یافت به نحوی که اکنون بسیج به عنوان سمبل اثرگذاری و کارآمدی در عرصه‌های مختلف شناخته می‌شود.

این شجره طیبه امروز درخت تناوری است که تا کنون توانسته با بهره گیری از نیروهای متعهد در صحنه های مختلف از ۸ سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی و محرومیت زدایی در ایران اسلامی و مقابله با هجمه های شوم دشمنان در شرایط حساس کنونی نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی به ویژه صنعت برق استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده و موفقیت و سربلندی دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثار را در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از خدواند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خط و مشی رشد الهی جامعه را باید حوزه تعیین کند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها