۲۵ میلیارد تومان جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان خراسان جنوبی توزیع می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۷۶۱ سری جهیزیه به ارزش ۲۵ میلیارد تومان برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد تهیه شده و تا پایان آذرماه توزیع خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران“، صبح امروز در جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، مسئول بنیاد علوی، رئیس بسیج سازندگی و جمعی از مدیران دستگاه‌های مرتبط استان خراسان جنوبی در رابطه با روند اجرای تفاهم نامه استانداری با کمیته امداد امام خمینی(ره) بحث و تبادل نظر شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه گفت: امسال بین استانداری خراسان جنوبی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، تفاهم نامه‌ای به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان امضا شده که بندهای مختلف آن در طول سال اجرایی خواهد شد.

علیرضا عباس زاده بیان کرد: این تفاهم نامه در سر فصل‌های تأمین لوازم ضروری مددجویان، جهیزیه، اشتغال، تأمین تجهیزات بیماران صعب‌العلاج، کمک هزینه سبد غذایی  مادران و کودکان دارای سوء تغذیه است.

وی افزود: فاز اول این تفاهم نامه به مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، شامل تهیه اقلام ضروری زندگی بوده که تأمین و توزیع شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت:  فاز دوم تفاهم نامه مربوط به تهیه جهیزیه برای نوعروسان است که  ۷۶۱ سری به ارزش ۲۵ میلیارد تومان برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد تهیه شده و در فاز سوم نیز توزیع جهیزیه است که تا پایان آذرماه اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بحران سکوت در خانواده‌ها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها