۶۰۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با راه اندازی یک سایت جدید همراه، ۴ روستای استان، از سرویس تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

به گزارش “پیام خاوران” مصطفي بهي، مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات خراسان جنوبی، از راه اندازي سايت تلفن و اينترنت پرسرعت همراه روستای بهشت آباد شهرستان طبس خبر داد.

بهي با اعلام اين خبر عنوان كرد: در راستاي برنامه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات براي توسعه شبكه ملي اطلاعات در سطح روستاها، با اجراي ۱ سايت ارتباطي در روستاي بهشت آباد شهرستان طبس، ٤روستاي ديگر استان به اين شبكه متصل شدند.

مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به تامين اعتبار اجراي اين سايت از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستايي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات اظهار داشت: با اجراي اين سايت حدود ٦٠٠ خانوار روستاهاي احمديه، بهشت آباد، تش كانان و كردآباد طبس از پوشش تلفن و اينترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

بهی گفت: این سایت که مجهز به تکنولوژی نسل ۳،۲و۴ همراه می باشد، خدمات مبتني بر شبكه ملي اطلاعات را در دسترس اهالي اين روستاها قرار داده است.

مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات خراسان جنوبی تصریح کرد: علاوه بر این از ابتدای سال جاری ۵ سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح روستاهای شهرستان طبس اجرا شده است که ۱۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۸۰۰ خانوار را از پوشش اینترنت پرسرعت همراه برخوردار و به شبکه ملی اطلاعات متصل کرده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ایستگاه سنجش کیفی هوای نهبندان افتتاح شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها