تحقق ۴۲ درصدی تفاهم نامه استانداری و کمیته امداد امام خمینی(ره) 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ازتحقق ۴۲ درصدی تفاهم نامه استانداری و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، عباس زاده با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران از اجرای فاز سوم تفاهم نامه استانداری با کمیته امداد امام خمینی(ره)  گفت و خاطرنشان کرد: امسال تفاهم نامه ای بین استانداری جنوبی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان امضا شده که بندهای مختلف آن در طول سال اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: این تفاهم نامه در سر فصل های تأمین لوازم ضروی مددجویان، جهیزیه، اشتغال، تأمین تجهیزات بیماران صعب العلاج، کمک هزینه سبد غذایی  مادران و کودکان دارای سوء تغذیه و…است.

به گفته وی؛ در راستای اجرای این تفاهم نامه تا کنون هزار و  ۲۴۷ سری جهیزیه و افزون بر این اقلام ضروری زندگی و کمک های درمانی، عمرانی و فرهنگی بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تحقق ۴۲ درصدی این تفاهم نامه، متذکر شد:  تاکنون در فاز اول تا سوم تفاهم نامه از مجموع ۱۲۰ میلیارد تومان، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

عباس زاده با بیان اینکه  فاز اول این تفاهم نامه به مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ، شامل تهیه اقلام ضروری زندگی بوده که تأمین و توزیع شده است، ادامه داد: فاز دوم تفاهم نامه مربوط به تهیه جهیزیه برای نوعروسان بوده که تاکنون ۷۶۱ سری به ارزش ۲۵ میلیارد تومان برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد تهیه شد.

به گفته وی؛ در فاز سوم هم تعداد ۴۸۶ سری جهیزیه به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان و ۸ میلیارد تومان در سرفصل های درمانی ،عمرانی و فرهنگی نیز هزینه شده است.

بیشتر بخوانید   آغاز به کار نمایشگاه اسوه بسیج مساجد و محلات در بیرجند

وی با اشاره به اینکه ارزش هر سری جهیزیه ۲۷ میلیون تومان بوده، افزود: هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال، جاروبرقی، تلویزیون، اجاق گاز و لباسشویی بوده که در اختیار نوعروسان تحت حمایت امداد قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها