خادمان موکب خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان در اربعین ۱۴۰۱ تجلیل شدند

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از عوامل موکب خدمت رسانی شرکت توزیع برق استان در اربعین امسال تجلیل شد.

به گزارش”پیام خاوران“، در مراسمی صبح امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان، رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ،مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان، مسئول حوزه ایثارگران شرکت توزیع برق استان، دبیر فرهنگی شرکت برق و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از عوامل موکب خدمت رسانی شرکت توزیع برق استان در اربعین امسال تجلیل شد.

 مدیر اجرایی موکب جواد الائمه شرکت برق استان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: برق رسانی به موکب‌ها، محل اسکان زائرین، نانوایی‌های سیار ، آشپزخانه‌ها و … در مراسم اربعین امسال از اقدامات انجام شده توسط موکب جواد الائمه شرکت توزیع برق استان بوده است.

جواد بهائین بیان کرد: این موکب با ۷ نیروی عملیاتی و فنی به مدت ۱۵ روز در شهر کاظمین عراق مستقر بود.

مدیر اجرایی موکب جواد الائمه شرکت برق خراسان جنوبی، توفیق خدمت رسانی به زوار حرمین شریفین کاظمین را افتخاری بزرگ برای مجموعه صنعت برق استان دانست و اظهار داشت: این موکب هر ساله با اعزام نیروهای عملیاتی به همراه تجهیزات فنی به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی کمک می‌کند.

وی با تشکر از حمایت‌های مالی و معنوی صورت گرفته از این موکب توسط مدیر عامل و همکاران شاغل در شرکت، ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده نیز توفیق خدمت‌رسانی به زوار اربعین نصیب این موکب و پرسنل شرکت برق استان گردد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آمادگی بیش از 2000 نیروی عملیاتی و امدادی هلال احمر خراسان جنوبی در نوروز 1401

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها