۳۵ تیم بازرسی بر بازار شب یلدا در خراسان جنوبی نظارت دارند

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در طرح نظارتی شب یلدا ۳۵ تیم بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت به همراه سایر دستگاه‌ها برای رعایت حقوق مصرف کنندگان بر بازار نظارت دارند.

به گزارش “پیام خاوران” علی تهوری صبح امروز در مراسم آغاز طرح نظارتی شب یلدا بر بازار استان اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضا برای برخی اقلام مخصوص این ایام از جمله انواع میوه نظیر هندوانه، انار، انواع آجیل و شیرینی این اداره کل با همکاری ادارات مربوطه طرح نظارتی ویژه شب یلدا را از امروز تا ۳۰ آذرماه به مدت ۵ روز برگزار می‌ کند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در این طرح ۳۵ تیم بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به همراه بازرسان جهادکشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان در دو نوبت صبح و عصر بازار استان را رصد خواهند کرد.

وی افزود: در این طرح اقلام مربوط به این ایام از حیث موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد رصد و پایش، قرار می‌گیرد و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می‌شود.

تهوری بیان کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد آرامش روانی در بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و برخورد با سوء استفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو  است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی عنوان کرد:  هم استانی‌های محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴  اطلاع دهند تا بازرسان مربوطه در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

بیشتر بخوانید   راه اندازی 17 سایت توسعه خدمات ارتباطی در روستاهای قائنات
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها