واحدهای تولیدی برای کاهش مصرف انرژی همراه مردم هستند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با قدردانی از همراهی واحدهای تولیدی استان به منظور اجرای سیاست های کاهش مصرف سوخت، گفت:مدیران این واحدها همواره پای کار منافع استان هستند و این همراهی ارزشمند صنایع نیز بایدبا اقدامات و عملکردمان پاسخ داده شود.

به گزارش ” پیام خاوران ”  به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، رحمان محمودی در نشستی که به منظور کاهش آسیب های اجتماعی اجرای سیاست های کاهش مصرف سوخت در مجموعه واحدهای تولیدی استان که با حضور استاندار خراسان جنوبی، دادستان مرکز استان، معاونین استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد، خاطرنشان کرد: با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی لازم، مشکل واحدهای تولیدی قابل رفع و رجوع می باشد.

وی تأکید کرد: کمک به واحدهای تولیدی، کار تیمی و هم افزایی را می طلبد و همه حوزه ها می بایست بسیج شوند.

محمودی با تاکید بر اینکه اعمال سیاست های کاهش مصرف سوخت واحدهای تولیدی در فصل زمستان، تنها مربوط به سال جاری نیست و هر ساله این رویکرد اعمال می شود، افزود: همواره در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها، اولویت با مردم است و این اقدامات در راستای رفاه مردم و جلوگیری از اُفت فشار و یا قطع گاز بخش خانگی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ضمن تشکر از همراهی مدیران واحدهای تولیدی و همچنین مردم با سیاست های کاهش مصرف سوخت، متذکر شد: مدیریت مصرف در بخش خانگی سبب می شود، در تأمین سوخت واحدهای تولیدی با مشکلات کمتری مواجه شویم.

به گفته وی وظیفه همه ما در قبال این که واحدهای تولیدی مسئله کاهش مصرف سوخت را برای رفاه حال عموم مردم پذیرفته اند، و بایستی در مصرف گاز نهایت دقت و صرفه جویی را داشته باشیم.

محمودی، تدبیر واحدهای تولیدی به منظور پیش بینی سوخت جایگزین برای شرایط مختلف را نیز الزامی خواند و متذکر شد: سوخت از هر نوعی، ماده اولیه و نیاز اصلی هر واحد تولیدی می باشد و یک واحد تولیدی برای فعالیت و حرکت، ملزم به تأمین مواد اولیه مورد نیاز خود است.

بیشتر بخوانید   بخش صنعت در خراسان جنوبی ماهانه ۶ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کند

وی ادامه داد: بخش عمده ای از مشکل پیش آمده به جهت مصرف بسیار زیاد بخش خانگی بوده که  لازم است با صرفه جویی و کاهش مصرف در بخش خانگی بتوان بخشی از گاز را به صنایع تخصیص داد .

به گفته وی؛ با برنامه های دولت در راستای افزایش میزان تولید گاز و نیز تحقق برنامه های وزارت نفت برای اجرای خط ۱۱ سراسری برای سال های آینده این مشکل کمرنگ تر خواهد شد.

محمودی به ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات موجود پرداخت و برای پیگیری این موضوع در سطح ملی و در وزارتخانه های مربوطه قول مساعد داد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها