برگزاری ۳۰۰۰ جلسه تبیینی تا پایان دهه بصیرت در خراسان جنوبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:  سه هزار جلسه تبیینی تا پایان دهه بصیرت در مساجد، مدارس، دانشگاه‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود تا به سوالات شبهات جوانان پاسخ داده شود.

به گزارش “پیام خاوران” حجت‌الاسلام مشرفی صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه به مناسبت دهه بصیرت ۱۰۰ عنوان برنامه با ۱۲ هزار ریزبرنامه به مناسبت ۹ دی ماه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود اظهار داشت: باید از فرصت‌ها برای تبیین فتنه‌های احتمالی پیش رو استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای تبیین فتنه‌ها باید از ظرفیت رسانه و فضای مجازی استفاده کنیم افزود: سه هزار جلسه تبیین تا پایان دهه بصیرت در مساجد، مدارس و دانشگاه‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود تا به سوالات و شبهات پاسخ داده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شناساندن توطئه‌های دشمن به جوانان، تبیین مردمی بودن انقلای از دیگر اهداف برنامه‌های دهه بصیرت و ولایت در خراسان جنوبی است گفت: سخنران محوری مراسم ۹ دی ماه در بیرجند آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری است.

مشرفی با بیان اینکه مراسم محوری حماسه ۹ دی ماه در ۸ دی ماه در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود ادامه داد: روز ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت است.

وی بیان کرد: ۹ دی ماه یکی از ایام‌الله مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است و تبیین نقش مقام معظم رهبری در خنثی سازی طرح و نقشه‌های دشمن از اهداف مراسم بزرگداشت ۹ دی ماه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال ۸۸ دیدیم که معاندان چگونه فتنه‌ای به راه انداختند و کام مردم را بعد از یک انتخابات شیرین تلخ کردند افزود: در فتنه اخیر هم اغتشاشگران توهین‌هایی به رهبری معظم انقلاب کردند  اما رهبری همواره به نیروهای نظامی توصیه خویشتن داری کردند و نگذاشتند کسی از این موضوع سوء استفاده کند.

بیشتر بخوانید   امام‌جمعه طبس: ضعف دولت و مسئولان در گردشگری، معیشت و مسکن آشکار است

مشرفی گفت: اگر بدخواهان و دشمنان در فضای رسانه‌ای غلبه پیدا کنند جامعه‌ را به سمت بی خبری و گمراهی سوق می‌دهند. دشمن تصور داشت با فتنه ۸۸ اصل نظام را با چالش‌های جدی روبه رو می‌کند اما مردم در قیام ۹ دی حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی و باورهای دینی نشان دادند و امروز یاداوری حوادث سال ۸۸ و قیام ۹ دی تجربه بسیار خوبی برای ما و آینده ما است.

انتهای پیام/ ۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها