۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تولید کارت ملی در کشور اختصاص یافت

  • کدخبر: 43937
  • سه شنبه ۲۰ دی ۰۱ - ۱۸:۱۵

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از تولید انبوه کارت ملی در کشور خبر داد و گفت: پس اختصاص حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت، کارت‌های ایرانیان خارج از کشور صادر و ۱۶ نمایندگی خارج از کشور در این ارتباط فعال شدند.

به گزارش “پیام خاوران” هاشم کارگر در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با اشاره به جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات این سازمان در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در بودجه سال ۱۴۰۲ بودجه ثبت احوال افزایش قابل توجه‌ای خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مدیرکل ثبت احوال یکی از افراد تأثیرگذار در شورای برنامه‌ریزی هر استان باید باشد، ادامه داد: هر استانی که از اطلاعات هویتی به خوبی استفاده کند از استان‌های موفق تر خواهد بود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه این سازمان برای برگزاری سرشماری آینده با کمترین هزینه و با دقت بیشتر آمادگی دارد، بیان کرد: بساط استعلام‌های گوناگون در کشور باید از طریق ثبت احوال برچیده شود.

وی با تشکر از مهرآور، مدیرکل سابق ثبت احوال خراسان جنوبی، عنوان کرد: پنج هزار و ۵۰۰ کارمند در این سازمان به مردم خدمت ارائه می‌کنند و معتقدم مدیران کل از نیروهای این سازمان و از افراد بومی هر استان باید انتخاب شوند.

پرورش افراد صاحب نام و اثر در دیار خراسان جنوبی

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه خراسان جنوبی از مهم‌ترین بخش‌های کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و کشاورزی است، اضافه کرد: توانمندی‌های خاصی در این استان وجود دارد.

وی بیان کرد: پرورش افراد بزرگی در این دیار سبب شده که در طول تاریخ این منطقه در کشور صاحب نام و اثر باشد.

کارگر با اشاره به اینکه سازمان ثبت احوال در طول یک قرن که از شروع ارائه خدمات هویتی خود را در کشور می‌گذرد، ادامه داد: این سازمان موفق بوده و مأموریت‌های خود را به خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید   آتش سرکش در پالایشگاه هیدروکربن بیرجند بعد از 48 ساعت خاموش شد/ عملیات خنک کردن مخازن ادامه خواهد داشت

خدمت‌رسانی به مردم خراسان جنوبی افتخار است

مدیرکل جدید ثبت احوال خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه ادب، احترام و تواضع همراه با قاطعیت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم افزود: برای خدمت‌رسانی به مردم خراسان جنوبی از هیچ کوشش فروگذار نخواهم بود.

مرتضی امیرآبادی‌زاده با اشاره به اینکه مردم شریف ایران دغدغه خدمتگذاران دولت جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: تاکنون در ثبت احوال استان در حق مردم اجحافی نشده است و شکایتی نداشته‌ایم.

 وی با بیان اینکه هدف اجرای اهداف سازمانی و خدمت‌رسانی به مردم و معرفی و تبیین عملکرد ثبت احوال است، تاکید کرد و گفت: به دنبال به‌کارگیری افرادی هستیم که خداترس و مردم‌دار باشند.

در پایان این مراسم از زحمات علیرضا مهرآور، مدیرکل سابق ثبت احوال خراسان جنوبی قدردانی و مرتضی امیرآبادی‌زاده به عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال خراسان جنوبی معرفی شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۷
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها