خبرنگاران خراسان جنوبی رتبه بندی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نظام رتبه بندی و به روز رسانی خبرنگاران استان تا پایان سال نهایی می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران” علی فرخنده شب گذشته در مراسم گرامیداشت روز بسیج رسانه ظهار داشت: انقلابی خبر تولید کردن اهمیت ویژه‌ای دارد و نقد منصفانه و هدایتگری جامعه باید مورد توجه رسانه باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به مطالبات خبرنگاران استان در حوزه مسکن جلسه‌ای با حضور اعضای خانه مطبوعات، انجمن صنفی خبرنگاران و نماینده صدا و سیما برگزار شد و مقرر شد نماینده‌ای از طرف اداره کل ارشاد به بنیاد مسکن معرفی شود که این کار صورت گرفته و در حال پیگیری‌های اداری هستند.

وی افزود: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی معتقد است چون مطالبات صنفی در سطح شهر بسیار است اختیاری در واگذاری زمین شهری به قشر خاص نداریم اما می‌توانیم  به خبرنگارانی که از طریق نهضت ملی مسکن اقدام کرده‌اند در زمینه تجمیع اسکان اصحاب رسانه و واگذاری بلوک بهتر همکاری‌های انجام شود.

فرخنده بیان کرد: با توجه به عدم توانایی خبرنگاران برای پرداخت آورده نقدی و تسهیلات مسکن، نمایندگان خبرنگاران در حال پیگیری برای دریافت زمین در بخش مسکن روستایی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از پیگیری برای ایجاد شهرک رسانه‌ای در استان خبر داد و گفت: در این زمینه راه و شهرسازی موافقیت کرده در حوزه واگذاری زمین شهری همکاری کند.

فرخنده اظهار داشت: خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای متقاضی بهره‌مندی از وام خرید کالا می‌توانند تا پایان دی‌ماه درخواست خود را در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت کنند تا از تسهیلات ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی و برای خرید کالای ایرانی با ۵ درصد تخفیف و نرخ سود ۱۸ درصد با بازپرداخت سه ساله بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی زیر چتر متولیان امنیت استان + تصاویر

وی همچنین از اجرای نظام رتبه‌بندی خبرنگاران استان خبر داد و گفت: نظام رتبه‌بندی و به روز رسانی خبرنگاران استان تا پایان سال نهایی می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها