شکوه مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ همه با پرچم ایران به میدان آمدند + عکس

مردم  همیشه در صحنه وولایتمدار خراسان جنوبی درحالی که پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی در دست دارند همگام و همصدا با ایران اسلامی، چهل‌و چهارمین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش ” پیام خاوران “، مردم استان خراسان جنوبی همگام و همصدا با مردم قهرمان ایران، امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ با خودرو و موتور به میادین شهرهای استان آمدند و در حالی که پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی در دست داشتند، چهل‌و چهارمین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان  خراسان جنوبی امروز آماده رقم زدن حماسه دیگری در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستند.مردم بصیر و شهیدپرور استان‌، هم گام با دیگر هموطنان، از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی و آرمانهای  امام ورهبری به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی در مسیرهای  منتهی به میدان شهدای بیرجند آغاز شده و مردم انقلابی و ولایت مدار بیرجند به سمت میدان قدس‌، میعادگاه مراسم این روز در حرکت هستند.

راهپیمایان بیرجندی ساعتی قبل از شروع رسمی مراسم از مسیرهای منتهی به میدان شهداء خود را به اجتماع بزرگ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رسانده‌اند.

این راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و فریادهای الله اکبر یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم را گرامی داشته و یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

امسال شکوه عظمت  وحضور با صلابت مردم ولایتمدار بیرجند و شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی حکایت  وفاداری وپشتیبانی بیش از گذشته از آرمانهای امام ،شهدا ورهبری دارد.‌‌

فاطمه واعظی نسب

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برگزاری مسابقات مهارت زندانیان خراسان جنوبی برای نخستین بار در کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها