مردم ما ذره ای از انقلاب فاصله نمی گیرند و انقلاب خود را دوست دارند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از سال های گذشته اهمیت دارد تا همگان بدانند مردم ما ذره ای از انقلاب فاصله نمی گیرند و انقلاب خود را دوست دارند و بیدارتر و هوشیارتر از این هستند

به گزارش ” پیام خاوران “، سید محمد حسینی ظهر  امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جمع مردم بیرجند ضمن قدردانی از حماسه آفرینی و حضور پرشور مردم در راهپیمایی اظهار داشت: مردم با حضور پرشور در این حماسه از رهبر انقلاب صیانت و مرز خود را با دشمنان انزجار خود را از دشمنان و بدخواهان انقلاب نشان دادند.

وی افزود: همه آنهایی که در طول این ۴۵ سال به هر نحوی متمسک شدند و قائله های اول انقلاب تحت الشعاع قومیت ها، مسائل مذهبی، ترور، جنگ تحمیلی و همه فتنه ها و آشوب های که بر پا کردند، اما ملت ما همواره وحدت انسجام و اخوت خود را ثابت کردند و ندای رهبر انقلاب را لبیک گفتند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: اگر چه همیشه ۲۲ بهمن برای ما مهم بوده است تا عظمت و بزرگی و شکوه در معرض دید جهانیان و دشمنان باشد اما امسال که ما یک اغتشاشاتی در کشور داشتیم ضرورت داشت یک بار دیگر به دنیا و همه کسانی که دچار اشتباه محاسباتی شدند و فکر می کردند با جنجال آفرینی، تبلیغات، سونامی رسانه ای و القاء شبهات نادرست بتوانند ملت ما را از یکدیگر جدا کنند نشان دهیم که ما پشت نظام هستیم.

وی با بیان اینکه دشمنان ما حتی بحث تجزیه طلبی را مطرح کردند، اما ملت ما به انقلاب و رهبری عشق می ورزند تصریح کرد: مردم خود انقلاب کردند، در جنگ حضور داشتند و پای انقلاب هستند و شهید دادند و انقلاب را برای خود می دانند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: با حکمت و رحمتی که در مقام معظم رهبری وجود دارد، ایشان فرمانی صادر کردند که همه جوانانی که تحت تاثیر هیجانات و القائات نادرست قرار گرفتند عفو شوند، گرچه حساب جاسوسان و قاتلان جدا است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که همه توطئه ها را پشت سر گذاشتیم، دشمنان تصور داشتند این انقلاب مانند انقلاب های دیگر اعم از جنبش مشروعیت، نهضت ملی شدن صنعت نفت و غیره است اما این انقلاب به برکت حضور مردم و امام و رهبری همواره پیروز است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: امروز سختی ها و ناسمانی هایی وجود دارد اما باید بدانیم چه کسانی می خواهند بیایند جایگزین شوند، چرا که بعد از ۴۴ سال یک عده معاند و ضد انقلاب در خارج از کشور جمع شدند و به کسی وکالت دادند که پدربزرگ او با کودتای انگلیسی و پدرش با کودتای آمریکایی روی کار آمده اند و ظلم فراوانی در دربار آنان آمده است.

بیشتر بخوانید   مردم در مدیریت مصرف انرژی همکاری کنند

وی خاطرنشان کرد: آیا بعد از ۴۴ سال ملت ما دچار ارتجاع و واپس گرایی می شوند و عقب گرد می کنند؟ حکومت منحوسی که ملت ما را به ذلت می کشید و هر آن تصمیم می گرفتند وارد می شدند و برای دنبال کردن اهداف خود از سربازان و تجهیزات نظامی ما استفاده می کردند.

حسینی اظهار داشت: در سال ۱۳۲۲ که جنگ جهانی بود سران سه کشور انگلیس، روسیه و آمریکا در تهران نشستند و بدون اطلاع پادشاه ایران درباره ادامه جنگ و سرنوشت آینده جهان تصمیم گرفتند و ایران در اشغال متفقین بود و ایران را پل پیروزی خود می دانستند.

وی اظهارداشت: مردم این کارهای دشمنان را فراموش نکردند و اجازه نمی دهند پس از ۴۴ سال عده ای دور هم شوند و به کسی وکالت بدهند که در مقابل این ملت بایستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از سال های گذشته اهمیت دارد تا همگان بدانند مردم ما ذره ای از انقلاب فاصله نمی گیرند و انقلاب خود را دوست دارند و بیدارتر و هوشیارتر از این هستند که اجازه دهند عده ای بخواهند دعوای قومیتی، مذهبی و جنسیتی در کشور ایجاد کنند، مردم ما می ایستند و از انقلاب و نظام دفاع می کنند.

وی با اشاره به اینکه این نظام نه تنها در کشور ما منشأ خیرات و برکات و یک تحول بنیادین بوده است، به فریاد مظلومان عالم نیز رسیده است یادآور شد: در حال حاضر جبهه مقاومت درخشش دارد و اینکه آمریکایی ها و اروپایی ها از دست ما نراحت هستند و ارتجاع عرب و صهیونیست های عصبانی از دست ما، همه به این دلیل است که ما همه نقشه های آنان را در غرب آمریکا به هم ریخته ایم و قدرت آنان را شکست داده ایم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: اینکه پایگاه عین الاسد را هدف قرار می دهیم و آنان اعلام می کنند ما ۵۲ نقطه شما را می زنیم اما جرأت نمی کنند حتی یک نقطه ما را هدف قرار دهند، پهباد پیشرفته آنان را در آسمان می زنیم اما نمی توانند کاری انجام دهند، به دلیل صلابت و اقتدار ملت ایران در برابر ابر قدرتی مانند آمریکا است.

بیشتر بخوانید   جانفدای ملت ذوب در ولایت/دشمن شناسی از ویژگی‌های شاخص شهید سردار سیلمانی بود

حسینی با بیان اینکه این ها همه از دور اندیشی رهبر فرزانه انقلاب بوده است که باید کشور ما از همه جهات قوی باشد بیان کرد: ما در مسئله نظامی قدرت زیادی داریم و در بحث قدرت نظامی همه دنیا اعتراف می کنند، که صف کشیده اند تا از پهبادها و موشک های ما خریداری و استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه ما در علم، فناوری و همه حوزه ها پیشرفت داشته ایم خاطرنشان کرد: امروز اگر مشکلاتی هم وجود دارد بخشی از آن به دلیل این همه تهدید، تحریم و غیره و بخشی به دلیل کاستی هایی بوده است که در برخی دوره ها مدیران ما آنگونه که باید تابع رهبری نبودند و راه خود را جدا کردند و بعد کشور آسیب دیده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همانگونه که اخیرا مقام معظم رهبری فرموده اند، ما در دهه نود رشد اقتصادی نداشته ایم، وقتی رشد اقتصادی وجود نداشته باشد رشد نقدینگی، تورم و پایه پولی مشکلاتی برای مردم ایجاد می کند.

حسینی اظهار داشت: اما در حال حاضر قوای سه گانه، نهادهای انقلاب همه در رکاب رهبری هستندو برای اینکه شرایط کشور متحول و مشکلات معیشتی مردم برطرف شود کارهای بزرگی در یک سال و نیم دولت سیزدهم انجام شده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها ناراحت هستند چون ۶ میلیون بشکه نفت روزانه صادر می شد و به محصولات آمریکایی تبدیل می شد و ما همیشه وابسته آنان بودیم اما در حال حاضر در همه حوزه ها پیشرفت کرده ایم.

حسینی با بیان اینکه در توسعه انسانی که یک معیار بسیار مهم است پیشرفت داشته ایم یادآور شد: اگر توسعه انسانی باشد فناوری، پیشرفت و حل مسائل نیز انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ رتبه، پله ترقی کرده ایم خاطرنشان کرد: در رشد علمی یازده برابر دنیا شتاب علمی داشته ایم، در بیش از ۷ هزار شرکت دانش بنیان نخبگان و تحصیل کردگان ما فعالیت می کنند و مسائل را حل می کنند که اینها آثار اقتصادی دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه اراده دولت این است که از این نخبگان حمایت کند گفت: همچنین تلاش می شود محصولات آنان خریداری و راه صادرات به کشورهای مختلف باز شود و مبادله تجاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی:حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تجدید بیعت باآرمان های امام ورهبری است 

حسینی با اشاره به تسهیل روابط دولت با کشورهای همسایه بیان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده است و با کشورهای آفریقا، آمریکای لاتین تعاملاتی در این زمینه انجام می شود و همچنین اگر ما بتوانیم برخی از محصولاتمان را در بازار چین وارد کنیم بسیار خوب است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: برخی می‌پرسند که چرا به عضویت ایران بر شانگهای افتخار می‌کنید.

وی با اشاره به برخی از نتایج عضویت ایران در سازمان شانگهای در رونق اقتصادی کشور گفت: کافی است بدانیم که ۳۵ درصد جمعیت جهان در هند و چین زندگی می‌کنند و ارتباط تجاری با این کشورها چه ثمراتی دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به مشکلات کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ممکن است در عملکرد مدیران میانی ضعف‌هایی وجود داشته باشد اما مدیران رده بالای دولت تلاش بر خدمت رسانی مستمر دارند.

حسینی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم سرمایه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد خاطرنشان کرد: حتی در دوران اغتشاشات شاهد خدماتی چون افتتاح نیروگاه برق و راه آهن خاش بودیم و این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه در راستای رشد اقتصادی خواهان تقویت بخش خصوصی قوی هستیم بیان کرد: برای پیشرفت کشور تنها مدیریت جهادی دولت و مدیران کافی نیست، بلکه نیازمند همت مردم و بخش خصوصی نیز هستیم.

حسینی با بیان اینکه دولت از نقد استقبال می‌کند گفت: در موضوع مولد سازی می‌خواهیم دارایی‌های بلااستفاده را نه در هزینه‌های جاری بلکه در زمینه پروژه‌های نیمه تمام و ضروری مورد استفاده قرار دهیم.

وی تصریح کرد: چند ماه قبل بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت می‌خواهیم ایران را آزاد کنیم در حالی که زمان تصمیم‌گیری برای ملت ایران توسط بیگانگان گذشته است و ما اجازه نخواهیم داد در امور کشور دخالت کنند.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه زمانی که آمریکا برای ایران وزیر و مسئول تعیین می‌کرد گذشته است افزود: امروز اگر استکبار و به ویژه آمریکا علیه ایران خطا کند با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح ما مواجهه خواهد شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها