راهپیمایی روز جهانی قدس در بیرجند به روایت تصویر

راهپیمایی روز قدس امروز جمعه بیست و پنجم فروردین مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر جهان و کشور در بیش از ۹۰ نقطه خراسان جنوبی با حضور گسترده مردم به سمت مسیرهای راهپیمایی و میعادگاه نماز جمعه برگزار شد

به گزارش ” پیام خاوران “ راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۲ در مرکز استان حوالی ساعت ۱۰ امروز از میدان ابوذر بیرجند آغاز شد و در مسیر خیابان ارتش و بلوار پاسداران تا مسجد امام حسین (ع) ادامه یافت.

آحاد مردم انقلابی و روزه‌دار از گوشه و کنار ساعاتی قبل در این مکان جمع شدند و برخی شهروندان نیز به‌ صورت خانوادگی در این اجتماع ملی و مردمی شرکت کردند.

جمع کثیری از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در ضلع شمالی میدان ابوذر بیرجند با در دست داشتن پرچم مقدس ایران و پرچم فلسطین حضور خود را در این مراسم به نمایش گذاشتند.

امروز همه آمدند، زن و مرد، پیر و جوان همه و همه به میدان آمدند و وحدت ملی و اسلامی در حفظ آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی را در مقابل دیدگان جهان به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استان و علمای اهل تسنن نیز به صفوف به هم پیوسته مردم پیوسته‌اند.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید    سرمایه‌گذاری 4 میلیون و 100 هزار دلار در خراسان جنوبی/ ایکس ری، در مرز ماهیرود خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها