گازرسانی به ۱۹۹ واحد صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از تحقق بیش از ۲ برابری هدف گازرسانی به صنایع در سال ۱۴۰۱ در استان خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۹۹ واحد صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به صنایع استان اظهار داشت: در ابتدای سال گذشته هدف ما گازرسانی به ۷۰ واحد صنعتی بود که با تلاش کارکنان در پایان سال با تحقق بیش از ۲ برابری این هدف، ۱۹۹ واحد صنعتی و تولیدی دیگر در استان خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۲ واحد صنعتی و تولیدی در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و به عبارتی بیش از ۹۸ درصد صنایع استان خراسان جنوبی از سوخت پاک استفاده می‌کنند.

وی تأکید کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، شرکت گاز استان در سال جاری نگاه ویژه‌ای به بهره‌مندی صنایع از گاز طبیعی در راستای افزایش تولید خواهد داشت.

محمودی افزود: بدون شک گازرسانی به واحد‌های صنعتی و تولیدی در کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی تأثیر مستقیمی دارد و علاوه بر این گاز به عنوان یک انرژی ارزان و پایدار موجب کاهش هزینه‌های تولید، ایجاد رفاه بیشتر و افزایش اشتغال می‌شود.

فرزاد فوداجی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن خراسان جنوبی به میزبانی طبس برگزار می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها