دیدار مجدد خانواده شهید جهانگیر نقدی پور با فرزند شهیدشان به روایت تصویر

پدر و مادر و خانواده شهید «جهانگیر نقدی پور» که در بهمن ۱۳۸۵ در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تدفین شد و هویت این شهید در پاییز ۱۴۰۰ شناسایی شد در سفر دوباره به خراسان جنوبی بر سر مزار فرزند شهید خود حاضر شدند.

به گزارش  “پیام خاوران” آیین غبار روبی گلزار شهدای گمنام دانشگاه و دیدار با خانواده شهید جهانگیر نقدی پور صبح امروز برگزار شد.

پدر و مادر و خانواده شهید «جهانگیر نقدی پور» که در بهمن ماه سال ۱۳۸۵ در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تشییع و تدفین شده بود و هویت این شهید بزرگوار در پاییز سال ۱۴۰۰ با آزمایش های DNA شناسایی شده بود، در سفر دوباره به استان خراسان جنوبی که روز یکشنبه هفته جاری انجام شد مورد استقبال دانشگاهیان علوم پزشکی بیرجند قرار گرفتند و امروز نیز در جوار این شهید عزیز و ۴ شهید گمنام دیگر با اساتید و کارکنان دانشگاه دیداری صمیمانه داشتند.

حجت الاسلام موسی آذرنیوند مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و محمدرضا رئیسون معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این مراسم با اشاره به سخنان بزرگان درباره جایگاه شهداء، آنان را مایه افتخار جامعه دانستند و تاکید کردند که آرامش، آسایش و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهید جهانگیر نقدی پور و سایر شهدا هستیم.

حاج رضا نقدی پور برادر شهید با بیان اینکه شهید جهانگیر نقدی‌پور یکی از آرزوهایش این بود که گمنام شهید شود، اشاره‌ای به صبر و تحمل سختی‍های خانواده‌اش در ۳۹ سال چشم انتظاری و فراق داشت و در نهایت باری دیگر از اینکه مردم شهید پرور خراسان جنوبی و بیرجند، مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند میزبانانی شایسته از برادر شهیدش بودند، ابراز خرسندی کرد.

مادر شهید نیز دوباره و مثل دفعات قبلی دیدار فرزند شهیدش با گویش زیبای خوزستانی از حضور تمامی کسانی در این مراسم شرکت نموده قدردانی و برای همه آرزوی عاقبت بخیری کرد.

بیشتر بخوانید   فروش 3.5 میلیارد تومانی در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی

شهید”جهانگیر نقدی پور”، نهم شهریور ۱۳۴۲ در روستای محمود آباد از توابع شهرستان مسجد سلیمان متولد شد، در ۱۵ آذرماه ۶۱ راهی جبهه شد و دو ماه بعد – ۱۸ بهمن ماه- در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید.

امشب نیز قرائت دعای پرفیض توسل با حضور خانواده این شهید در مسجد شهدای گمنام دانشگاه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها