کمیسیون تخصصی پزشکی حج برای ۲۸ زائر در خراسان جنوبی برگزار شد

معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری کمیسیون تخصصی پزشکی حج برای ۲۸ زائر در استان خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران” مجیدرضا لطیفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری کمیسیون تخصصی پزشکی حج  اظهار داشت: این کمیسیون به منظور تصمیم‌گیری در زمینه استطاعت جسمی و روانی جهت متقاضیانی که به نظر پزشک معاینه کننده معترض یا پزشک معاینه کننده نسبت به تصمیم‌گیری برای تایید استطاعت متقاضی مردد هستند، تشکیل می‌‌شود.

معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری کمیسیون تخصصی پزشکی حج برای ۲۸ زائر در استان خبر داد و گفت: این کمیسیون متشکل از پزشکان متخصص قلب، روانپزشکی، فوق تخصص بیماری‌های کلیه و متخصص ارتوپدی و پزشکان کاروان‌های حج برگزار شد و نظر نهایی در زمینه تایید استطاعت یا عدم استطاعت بر عهده کمیسیون پزشکی تخصصی است.

لطیفی با اشاره به اهمیت معاینات پزشکی زائرین حج ۱۴۰۲ در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: تعیین تکلیف پزشکی بالغ بر ۹۵% زائرین استان انجام شده و تعداد اندک باقی مانده نیز پس از سیر مراحل پزشکی و اخذ تاییدیه سلامت تعیین تکلیف خواهند شد و می‌توانند ادامه مراحل ثبت نام در کاروان را انجام دهند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مردم خراسان جنوبی فرهنگ بالا و رفتار آگاهانه در نوروز 99 نشان دادند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها