بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی سربلند در ارزیابی و نظارت عالی توانیر

ارزیابی و نظارت عالیه بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی پس از دو روز بررسی و ارزیابی عملکرد در آن حوزه پایان یافت.

 

به گزارش ” پیام خاوران “ به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، این ارزیابی دو روزه به منظور ارتقاء کیفیت فرایندهای عملیاتی حوزه بهره برداری و دیسپاچینگ و با حضور ناظر عالی از سوی شرکت توانیر و ارزیابانی از شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی برگزار گردید.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در جلسه افتتاحیه این ارزیابی ضمن عرض خیر مقدم، به ارائه گزارشی از روند کارها و فعالیت های حوزه بهره برداری پرداخت.

مهندس هادی منصوریان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی به دلیل کمترین میزان انرژی توزیع نشده در بین مشترکین، راه اندازی گروههای خط گرم فرمان از راه نزدیک در همه شهرستانهای استان، راه اندازی و توسعه اتوماسیون قطع کننده ها، به تعداد ۳۰۰ نقطه، پایین بودن مقدار تلفات شبکه، با وجود پراکندگی زیاد استان در بین شرکتهای توزیع نیروی برق برتر کشور قرار دارد.

در ادامه نظارت عالیه فوق، با حضور ارزیابان از امور دیسپاچینگ و فوریت های برق،دفتر نظارت بر بهره برداری و مرکز پاسخگویی ۱۲۱ بازدید و مطابق چک لیست های تعریف شده در حوزه عملکرد این واحدها، فعالیتهای اتفاقات و عملیات، عملکرد مدیریت بار، کیفیت توان، سرویس و نگهداری شبکه، اتوماسیون  شبکه، پاسخگویی اپراتورها،مدیریت دارائیهای فیزیکی،بارگیری و بالانس و … مورد ارزیابی ناظران قرار گرفت.  همچنین به منظور صحت سنجی و میزان اثربخشی فعالیتها، از مدیریت های شهرستانهای بیرجند و قائنات نیز بازدید و اقدامات شاخص حوزه بهره برداری مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   پیام مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)و قیام  15 خرداد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها