کرسی‌های آزاداندیشی در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفتب: کرسی‌های آزاداندیشی باید در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار شود تا به این طریق بتوانیم جوانان را به محافل معنوی و شهدا پیوند دهیم.

به گزارش  “پیام خاوران“، سرهنگ غلامرضا فلاحی صبح امروز در جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان بیرجند، اظهار داشت: امروز هر چه داریم از شهداست و امنیت فعلی کشور را مدیون جان‌فشانی شهدا هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: باید زمینه معرفی صحیح شهدا به نسل جوان فراهم شود و مزار شهدا باید به قطب فرهنگی تبدیل شود.

وی بیان کرد: هم اکنون ۲۴ یادمان شهدای گمنام در شهرستان بیرجند داریم که کار احداث برخی از این  یادمان‌ها در دست اقدام است و تلاش می‌شود تا هفته دفاع مقدس کار احداث تعدادی به اتمام برسد.

فلاحی گفت: باید تلاش شود در قالب برنامه‌های فرهنگی، جوانان را به رزمندگان دوران دفاع وصل کنیم و برنامه‌های مختلفی با حضور آنها در یادمان شهدا برگزار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: متاسفانه هنوز یادواره‌های شهدا به همان روش‌های سنتی و قدیمی برگزار می‌شود که باید برای جذب مردم به فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم یادواره‌ها را در جوار یادمان‌ شهدا با روش‌های جذاب و ایده‌های نو برگزار کنیم.

فلاحی ،برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در جوار یادمان شهدای گمنام را یکی دیگر از برنامه‌ها و روش‌های جذب جوانان به این محافل معنوی ذکر کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی بررسی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها