آزادی ۱۵ زندانی از زیر پرچم امام مهربانی

مدیر کل زندان های خراسان جنوبی گفت: بازداشتگاه عمومی ، اندرزگاه زنان و زندان مرکزی بیرجند به عطر و بوی پرچم متبرک رضوی عطرآگین شدو ۱۵زندانی به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشیدآزاد شدند.

به گزارش “پیام خاوران” علی عبدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حمل پرچم متبرک در محل بازداشتگاه عمومی،اندرزگاه زنان و زندانی مرکزی بیرجند حضور یافتند.

مدیر کل زندان های خراسان جنوبی افزود: کاروان خدام رضوی با حضوردر بازداشتگاه عمومی،اندرزگاه زنان و زندان مرکزی بیرجند مورد استقبال باشکوه زندانیان قرار گرفتند و شور و شوقی ولایی را به زندانیان هدیه کردند.

وی ادامه داد: حضور کاروان خدام رضوی با هدف گسترش فرهنگ زیارت از راه دور به ویژه برای کسانی که فرصت حضور در حرم ثامن الحجج(ع) را ندارند انجام پذیرفت.

عبدی عنوان کرد: حضور پر خیر و برکت جمعی از خادمان و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه‌السلام) در زندان مرکزی بیرجند، منجر به آزادی ۱۳ زندانی از زنان مرکزی بیرجند شد همچنین در اندرزگاه زنان نیز ۲ زندانی آزاد شدند. همچنین به همین مناسبت به زندانیان واجد شرایط ۱۰ روز مرخصی تشویقی اعطاء شد.

شایان ذکر است،حضور کاروان زیر سایه خورشید همراه با اجرای سرود و بیان دلنوشته زندانیان و مداحی ویژه گرامی داشت دهه پر برکت کرامت نیز انجام شده است.

شبی به یادماندنی با حضور مسئولان

همچنین شب گذشته با حضور مسئولان استانی، رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان،مدیرکل زندانهای استان و مسئولان واحدهای ستادی ،فرماندهان انتظامی و نظامی،اعضای شورای قضایی استان،اعضای هیئت مدیره انجمن، فرماندار، شهردار و مسئولان، خیرین و خانواده محترم زندانیان جشن ویژه روز ملی حمایت از خانواده زندانیان در تالار کیان بیرجند برگزارشد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم گفت: با همت خیرین ومسئولان این جشن خانوادگی برنامه ریزی شد که شاهد حضور۹۰۰ نفر از خانواده زندانیان بودیم.

بیشتر بخوانید   یلدای گرانی در خراسان جنوبی/کرونا به عزیزانمان هدیه نکنیم

اسماعیل زاده افزود: با کمک رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان ۴۴ زندانی به کانون گرم خانواده بازگشتند و به تمامی زندانیان واجد شرایط استان ۱۰ روز مرخصی نیر اعطا شد.

وی با بیان این که انجمن حمایت زندانیان برای اشتغال خانواده های جامعه هدف هم مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار پیش بینی کرده که سهم هر خانواده ۱۰ میلیون تومان می باشد که با ایجاد مشاغل خانگی در منزل خودشان راه اندازی می شود.افزود: با توجه به این که جشن نسیم مهر در مرکز استان برگزار شده برای دیگر شهرستان ها اهداء بسته حمایتی در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان خراسان جنوبی با اشاره به این که ۵۰۰ بسته حمایتی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به این خانواده اهداء می شود. ادامه داد: با کمک جامعه خیرین انجمن امسال از بین فرزندان زندانی که دارای معدل تحصیلی عالی و ممتاز باشند اعزام به سفر کربلا و مشهد مقدس را هم خواهیم داشت.

اسماعیل زاده یادآور شد: در این جشن توسط خیرین تعداد ۲۰۰کارت ۲۰۰ هزار تومانی بین فرزندان زندانیان اهدا شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها