دانشجویان دستیاری تخصص مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در کشور درخشیدند

سه دانشجوی دستیار تخصص مغز و اعصاب با حضور در سی امین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران موفق به کسب رتبه سوم در رقابت با دستیاران سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور شدند.

به گزارش ” پیام خاوران “ سید محمد موسوی میرزایی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجنددر جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه دانشجوی دستیار تخصص مغز و اعصاب با حضور در سی امین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران که در هتل المپیک تهران برگزار شد، در مسابقه بهترین متخصص مغز و اعصاب جوان ایران شرکت کردند و موفق به کسب رتبه سوم در رقابت با دستیاران سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور شدند.

وی بیان کرد: نیر بوداغی، زهرا اصغری و فرناز زینلی دانشجویان دستیار تخصص مغز و اعصاب دانشگاه، افراد شرکت کننده در این مسابقه بودند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجنداظهارکرد:  اختلالات عصبی از جمله درگیری های پزشکی رایج است که منجر به ناتوانی های عمده می شود. با این حال، رشته مغز و اعصاب یک رشته در حال رشد و به روز رسانی روزانه در پزشکی است که پیشرفت های چشمگیری را در سال های اخیر نشان می دهد.

موسوی میرزایی گفت: در “کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران”، تحقیقات و داده های جدید، به اشتراک گذاشته شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پزشکی|دکترمحمدی فرد:خدمات رادیولوژی به بیماران کرونایی درسه بیمارستان بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها