۱۲ تن خاک سرب و روی غیرمجاز در طبس کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران انتظامی پاسگاه تپه طاق شهرستان طبس ۱۲ تن خاک سرب و روی غیرمجاز در طبس کشف کردند.

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ فاضل مریمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه تپه طاق شهرستان طبس با انجام اقدامات اطلاعاتی اخباری مبنی بر استخراج خاک معدنی توسط افراد سود جو و دپوی آن در اطراف یک روستا در این شهرستان دریافت کردند که موضوع را پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، محل دپوی خاک‌های معدنی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل، مقدار ۱۲ تن خاک معدنی سرب و روی که دپو شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس ارزش ریالی خاک معدنی کشف شده رابراساس نظر کارشناسان یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: مأموریت در خصوص دستگیری این افراد سودجو که به صورت غیر مجاز اقدام به استخراج خاک می‌کردند، ادامه دارد.

مریمی افزود: پلیس به منظور تاًمین نظم و امنیت عمومی با افراد سودجو که برای منافع شخصی خود مبادرت به انجام فعالیت‌های غیر قانونی می کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مجتمع‌های آبرسانی خراسان جنوبی تا پایان دولت تعیین تکلیف می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها