بانک کشاورزی پیشتاز در پرداخت تسهیلات توسعه‌ای و اشتغال آفرین

مدیرستادی شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بانک کشاورزی پیشتاز در پرداخت تسهیلات توسعه ای و اشتغال آفرین است.

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی در گفت و گو با “پیام خاوران” با بیان اینکه این بانک در سال 1401 تعداد 368 فقره تسهیلات بند الف تبصره 18 به مبلغ 3 هزار و 800 میلیارد ریال پرداخت کرده است، ادامه داد:  پرداخت تسهیلات رشدی بیش از هزار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است و از نظر پرداخت تسهیلات از این محل مقام اول کشور را  نیز داراست.

حسین مودی، با بیان اینکه 21 خردادماه امسال نودمین برگ زرین و درخشان بانک کشاورزی ورق خورد، یادآور شد:بانکی که هدف والای آن رشد و شکوفایی اقتصادی و تحکیم امنیت غذایی کشور و بهبود وضعیت معیشت فعالان بخش کشاورزی و ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه از 21 خرداد 1312 تا به امروز،همراهی و خدمت به مردم ایران، افتخاری است برای خانواده بانک کشاورزی. ادامه داد: امسال نودمین سالگرد تاسیس بانک با شعار نود سال قدمت و خدمت آغاز شد  و برآنیم مانند گذشته با تمام توان در راه رونق بخش کشاورزی گام برداریم.

رشد 96 درصدی پرداخت تسهیلات در بانک کشاورزی  

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه بانک کشاورزی خراسان جنوبی در سال 1401 قریب به 29000 فقره تسهیلات به مبلغ 31000 میلیارد ریال پرداخت کرده است. اضافه کرد: این بانک در راستای حمایت از تولید کنندگان  برای  تامین نهاده های دامی و مردمی سازی یارانه ها  بیش از 3500 فقره تسهیلات به ارزش3 هزار و  370 میلیارد ریال صادر  کرده است.

مودی عنوان کرد: در سال 1401  با پرداخت 864 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال و پرداخت 1286 فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری به مبلغ 631 میلیارد ریال در مسیر ترویج فرهنگ ازدوا ج آسان و توسعه فرزند آوری اقدام کرده  است.

بیشتر بخوانید   مسئولان دولت و مجلس انقلابی به برنامه‌ ارائه شده رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با فساد توجه کنند

وی در ادامه به رشد 25درصدی تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی خراسان جنوبی با پرداخت 864 فقره تسهیلات مذکور به مبلغ 457 میلیارد ریال زمینه اشتغال بیش از 3000 نفر را فراهم کرده است. وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به تعداد 420فقره و مبلغ هزار و239 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه 33 درصد رشد داشته است.

بانک کشاورزی خدمت رسان در حوزه اجتماعی

مودی  خاطر نشان کرد: بانک کشاورزی در  راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود در سال جاری و به مناسبت نودمین سالگرد تاسیس بانک تعداد 313 قلم کالای مازاد بر نیاز خود را به آموزش و پرورش شهرستان درمیان اهدا  کرده  است.

وی با   اشاره به  اهدای بسته های نوشت افزار به کودکان مناطق کم برخوردار،اهدای 30 دستگاه صفحه نمایشگر رایانه به اداره کل آموزش و پرورش استان، ادامه داد: کمک به ساخت و تجهیز بیمارستان رادیو تراپی ایران مهر،ساخت مرکز جامع سلامت شهر مود و کمک به ساخت یک باب آزمایشگاه و دو واحد پانسیون پزشک در مرکز مذکور از جمله اقدامات این بانک بوده است.

مساعدت بانک کشاورزی با مشتریان در سال 1401

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی   با اشاره به اینکه در راستای مساعدت با تولید کنندگان بیش از 3800 فقره تسهیلات  به مبلغ 189 میلیارد ریال مشمول بخشودگی از محل بند خ ماده 33 شده است، بیان کرد:  همچنین تعداد3700 فقره تسهیلات به مبلغ 2 میلیارد و 511 میلیون ریال  برای مساعدت با مشتریان تجدید گردیده است .

بیشتر بخوانید   رفع آسیب‌های اجتماعی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی است

چتر حمایتی صندوق بیمه کشاورزی برمحصولات بخش کشاورزی و دامی

مودی ضمن تبریک فرا رسیدن 23 خرداد ماه و سالروز تاسیس صندوق بیمه کشاورزی گفت: در سال 1401 تعداد 734  هزار راس انواع دام سبک وسنگین توسط 19500 نفر بیمه گذار،تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.  وی با بیان اینکه چتر حمایتی صندوق بیمه کشاورزی برمحصولات بخش کشاورزی و دامی بوده است، ادامه داد:  87 میلیارد تومان غرامت به خسارت دیدگان بیمه شده پرداخت شده است

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی   با اشاره به اینکه در بازه مذکور 15 هزار هکتار اراضی باغی و 11 هزار هکتار اراضی زراعی بیمه گردیده است.، ادامه داد:  تعداد طیور بیمه شده در بازه زمانی مذکور، بیش از 28 میلیون قطعه طیور بوده است و 2 هزار و 900   نفر بیمه گذار بیش از 1400 هکتار از مزارع  گیاهان دارویی خود را بیمه شده اند. .شایان ذکر است در مدت مذکور 874 میلیارد ریال غرامت به بیمه شدگان خسارت دیده پرداخت شده است.

انتهای پیام/ 107

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها